Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2010-01-29

Kiedy i jak refakturować koszty na najemcę

Jestem osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą. Jestem podatnikiem VAT. Wynajmuję lokal użytkowy firmie, która prowadzi w nim działalność gospodarczą. W umowie jest ustalona kwota czynszu za lokal i pozostałe koszty (energia, woda, telefon itp.) według refaktur. Jaką prawidłową stawkę VAT powinniśmy stosować, wystawiając refakturę za wodę: 7% czy 22%? A może powinniśmy wystawić jedną fakturę na czynsz i pozostałe koszty, stosując stawkę VAT 22%? Czy możemy każdorazowo sporządzać refaktury za "media" i stosować stawkę VAT, jaka jest na fakturze pierwotnej?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00