comment
Porada
Data publikacji: 2010-01-29
Kiedy i jak refakturować koszty na najemcę
Jestem osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą. Jestem podatnikiem VAT. Wynajmuję lokal użytkowy firmie, która prowadzi w nim działalność gospodarczą. W umowie jest ustalona kwota czynszu za lokal i pozostałe koszty (energia, woda, telefon itp.) według refaktur. Jaką prawidłową stawkę VAT powinniśmy stosować, wystawiając refakturę za wodę: 7% czy 22%? A może powinniśmy wystawić jedną fakturę na czynsz i pozostałe koszty, stosując stawkę VAT 22%? Czy możemy każdorazowo sporządzać refaktury za "media" i stosować stawkę VAT, jaka jest na fakturze pierwotnej?
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka