Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Aktualność

Nowe zasady wynagradzania pracowników KPRM

Od 21 października 2020 r. obowiązuje nowe rozporządzenie dotyczące wynagradzania pracowników Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Potrzeba wydania nowego rozporządzenia oraz uchylenia dotychczasowego rozporządzenia z 23 marca 1998 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1283) wynikała głównie z: aktualizacji katalogu stanowisk w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, polegającej na dodaniu stanowisk, które znalazły się w strukturze KPRM w związku z przejęciem pracowników zniesionego Ministerstwa Cyfryzacji i usunięciem z katalogu stanowisk, które zgodnie z obecnym stanem prawnym są stanowiskami urzędniczymi w służbie cywilnej, a także dostosowania przedziałów wysokości wynagrodzenia zasadniczego do obowiązującej wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wzrostu w 2020 r. o 6% wynagrodzeń w sferze budżetowej. W nowym rozporządzeniu do katalogu stanowisk wprowadzone zostały nowe stanowiska: eksperta z wymaganiami kwalifikacyjnymi - wykształceniem wyższym i 3 latami pracy, administratora z wymaganiami kwalifikacyjnymi - wykształcenie średnie, oraz operatora. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczy stanowisk, na których dotychczas byli zatrudniani pracownicy, tj. stanowisk asystenta: Prezesa Rady Ministrów, wiceprezesa Rady Ministrów, ministra, Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, sekretarza stanu, podsekretarza stanu, dyrektora generalnego, dyrektora biura, departamentu (komórki organizacyjnej równorzędnej) oraz stanowisk sekretarza: Prezesa Rady Ministrów, wiceprezesa Rady Ministrów, ministra, Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, sekretarza stanu, podsekretarza stanu, dyrektora generalnego, dyrektora biura, departamentu (komórki organizacyjnej równorzędnej). Rozporządzenie weszło w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia, z mocą od 6 października 2020 r.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00