Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-08-21

Gdy samolot nie odleci zgodnie z czasem

PYTANIE

Ostatnio firma zaplanowała mi podróż służbową samolotem w celu podpisania ważnej transakcji. Jednak przewoźnik dokonał tzw. overbookingu (nadmiernej rezerwacji), wskutek czego nie odleciałem zgodnie z planem i nie doszło do podpisania umowy. To z kolei spowodowało poważne straty dla firmy. Czy przewoźnik odpowie za tego typu opóźnienie? - Roman W. z Sopotu

ODPOWIEDŹ

Tak. Przewoźnik odpowie za sytuację, w której z powodu ograniczonej liczby miejsc na statku powietrznym wykonującym lot regularny nie może zapewnić zabrania wszystkich pasażerów, którzy posiadają ważne bilety i potwierdzone rezerwacje miejsc na ten lot oraz zgłosili się do odprawy przed odlotem w wymaganym terminie.

Pobierz pliki wydania
Pobierz:

PDF
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00