Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Ministra Infrastruktury rok 2021 poz. 18
Wersja aktualna od 2021-03-26
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Infrastruktury rok 2021 poz. 18
Wersja aktualna od 2021-03-26
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 9
MINISTRA INFRASTRUKTURY1)

z dnia 25 marca 2021 r.

w sprawie zasad i procedur wykonywania zadań z zakresu zarządzania kryzysowego

Na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1856 oraz z 2021 r. poz. 159) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.1. Zarządzenie określa organizację i funkcjonowanie jednostek podległych Ministrowi Infrastruktury lub przez niego nadzorowanych w ramach systemu zarządzania kryzysowego Ministra Infrastruktury.

2. Wykaz jednostek wchodzących w skład systemu zarządzania kryzysowego Ministra Infrastruktury, o których mowa w ust. 1 określa załącznik nr 1 do zarządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. Ilekroć w zarządzeniu jest mowa o:

1) jednostce - należy przez to rozumieć jednostki organizacyjne podległe Ministrowi Infrastruktury lub przez niego nadzorowane określone w załączniku nr 1 do zarządzenia;

2) kierowniku jednostki - należy przez to rozumieć zarządzającego jednostką;

3) Ministrze - należy przez to rozumieć Ministra Infrastruktury;

4) Ministerstwie - należy przez to rozumieć Ministerstwo Infrastruktury;

5) PZK Ministra - należy przez to rozumieć Plany Zarządzania Kryzysowego Ministra Infrastruktury odnoszące się do działów administracji rządowej kierowanych przez Ministra;

6) ZMZ - należy przez to rozumieć Zespół Monitorowania Zagrożeń w Ministerstwie;

7) ZZK - należy przez to rozumieć Zespół Zarządzania Kryzysowego kierownika jednostki.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3. Do zadań z zakresu zarządzania kryzysowego wykonywanych przez jednostkę w systemie zarządzania kryzysowego Ministra zalicza się w szczególności:

1) sporządzenie i bieżące aktualizowanie wewnętrznych regulacji z zakresu zarządzania kryzysowego;

2) monitorowanie zagrożeń oraz podejmowanie, zgodnie z zakresem właściwości, działań w przypadku ich wystąpienia;

3) przygotowanie struktur na potrzeby zarządzania kryzysowego;

4) przygotowanie i utrzymanie zasobów niezbędnych do wykonania przez jednostki zadań ujętych w PZK Ministra;

5) organizowanie i udział w ćwiczeniach i szkoleniach z zakresu zarządzania kryzysowego.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4. 1. Realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, o których mowa w § 3 koordynuje komórka organizacyjna Ministerstwa właściwa w sprawach zarządzania kryzysowego.

2. Jednostki są zobowiązane do współpracy z właściwą w sprawach zarządzania kryzysowego komórką organizacyjną Ministerstwa w opracowywaniu i aktualizacji PZK Ministra oraz w realizacji zadań, o których mowa w § 3.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5. 1. Przygotowanie jednostki do działania w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej oraz kierowanie wykonywaniem zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, o których mowa w § 3, należy do zadań kierownika danej jednostki.

2. W jednostce zadania z zakresu zarządzania kryzysowego są realizowane przez komórkę organizacyjną właściwą w zakresie zarządzania kryzysowego lub przez pracowników, którym powierzono wykonywanie tych zadań.

3. Zakres wykonywanych zadań z obszaru zarządzania kryzysowego, organizację oraz szczegółowe zakresy obowiązków pracowników wyznaczonych do zadań z zakresu zarządzania kryzysowego określa kierownik jednostki i sprawuje nad nimi nadzór.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6. 1. Do zadań w zakresie sporządzenia i bieżącego aktualizowania wewnętrznych regulacji z zakresu zarządzania kryzysowego należy, w szczególności:

1) opracowanie materiałów niezbędnych do wykonania PZK Ministra;

2) opracowanie procedury realizacji przedsięwzięć wykonywanych w poszczególnych stopniach alarmowych i stopniach alarmowych CRP;

3) opracowanie procedury współdziałania z podmiotami Krajowego Systemu Wykrywania Skażeń i Alarmowania;

4) systematyczna aktualizacja procedury, o której mowa w pkt 2, jednakże nie rzadziej niż raz na dwa lata.

2. Procedurę, o której mowa w ust. 1 pkt 2, sporządzają jednostki organizacyjne podległe Ministrowi lub przez niego nadzorowane, wymienione w załączniku do obwieszczenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie wykazu jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Infrastruktury lub przez niego nadzorowanych (M.P poz. 226), zgodnie z zakresem swojej właściwości w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 2 do zarządzenia

3. Procedurę, o której mowa w ust. 1 pkt 3, sporządzają wyłącznie dyrektorzy urzędów morskich.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7. 1. Do zadań w zakresie monitorowania zagrożeń oraz podejmowania działań w przypadku ich wystąpienia należy:

1) bieżące monitorowanie zagrożeń oraz wymiana informacji w tym zakresie;

2) uruchamianie przyjętych procedur w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej.

2. Monitorowanie zagrożeń w Ministerstwie i w jednostce jest realizowane zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 12 ust. 1 w związku z art. 4 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8. 1. Do zadań w zakresie przygotowania struktur na potrzeby zarządzania kryzysowego należy utworzenie:

1) punktu kontaktowego;

2) ZZK.

2. Punkt kontaktowy tworzą jednostki określone w załączniku nr 1 do zarządzenia.

3. Do zadań punktu kontaktowego należy niezwłoczne informowanie ZMZ o wystąpieniu sytuacji kryzysowej w zakresie właściwości jednostki oraz przekazywanie raportów zgodnie z określonym w PZK Ministra systemem raportowania.

4. Punkt kontaktowy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej lub wprowadzenia stopnia alarmowego zapewnia całodobową wymianę informacji pomiędzy jednostką a Ministerstwem.

5. Funkcję punktu kontaktowego może pełnić całodobowa służba dyżurna działająca w jednostce lub pracownik realizujący w jednostce zadania w ramach stałego dyżuru.

6. Do zadań ZZK należy:

1) opiniowanie projektów wewnętrznych regulacji wykorzystywanych na potrzeby zarządzania kryzysowego;

2) wypracowywanie wniosków i propozycji dotyczących zapobiegania i przeciwdziałania zagrożeniom.

7. Kierownik jednostki określa organizację, skład oraz miejsce i tryb pracy ZZK.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 9. 1. Do zadań w zakresie przygotowania i utrzymania zasobów niezbędnych do wykonania przez jednostki zadań ujętych w PZK Ministra należy:

1) sporządzenie wykazu zasobów oraz jego bieżące aktualizowanie;

2) zapewnienie adekwatnej ilości oraz jakości zasobów.

2. Kierownik jednostki co roku do dnia 15 stycznia przekazuje Ministrowi raport o stanie zasobów niezbędnych do wykonania zadań ujętych w PZK Ministra, według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedzającego.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 10. 1. Do zadań w zakresie organizowania i udziału w ćwiczeniach i szkoleniach z zakresu zarządzania kryzysowego należy:

1) organizowanie ćwiczeń i szkoleń weryfikujących i doskonalących wewnętrzne procedury z zakresu zarządzania kryzysowego;

2) udział w ćwiczeniach i szkoleniach organizowanych w wymiarze międzynarodowym, krajowym oraz lokalnym.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 11. Procedury, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 2 i 3 zostaną sporządzone w terminie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego zarządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 12. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Minister Infrastruktury: A. Adamczyk


1) Minister Infrastruktury kieruje działami administracji rządowej: transport, żegluga śródlądowa, gospodarka morska i gospodarka wodna, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Infrastruktury (Dz. U. poz. 2257 oraz 2020 r. poz. 1722,1745, 1927 i 2006).

Załączniki do zarządzenia nr 9 Ministra Infrastruktury
z dnia 25 marca 2021 r. (poz. 18)

Załącznik nr 1

Wykaz jednostek wchodzących w skład systemu zarządzania kryzysowego Ministra Infrastruktury

1. Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie,

2. Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa w Gdyni (Służba SAR),

3. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie w Warszawie,

4. Urząd Morski w Gdyni,

5. Urząd Morski w Szczecinie,

6. Urząd Żeglugi Śródlądowej w Bydgoszczy,

7. Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie,

8. Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu,

9. Polska Agencja Żeglugi Powietrznej,

10. Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze".

Załącznik nr 2

STOPNIE ALARMOWE I STOPNIE ALARMOWE CRP

ZESTAWIENIE GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH W POSZCZEGÓLNYCH STOPNIACH ALARMOWYCH

I Stopień alarmowy ALFA

Lp.

Czynności do wykonania

Odpowiedzialny

Wykonawca

Terminarz realizacji

Uwagi

1.

przyjęcie sygnału o wprowadzeniu stopnia alarmowego i jego proceduralne uruchomienie

Kierownik jednostki organizacyjnej


niezwłocznie

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

2.

poinformowanie podległego personelu o konieczności zachowania wzmożonej czujności w stosunku do osób, zachowujących się w sposób wzbudzający podejrzenia




3.

zapewnienie dostępności w trybie alarmowym członków personelu niezbędnego do wzmocnienia ochrony obiektów




4.

przeprowadzenie wzmożonej kontroli pojazdów oraz osób wchodzących na teren obiektów




5.

ograniczenie w obrębie instytucji ruchu pojazdów i osób do niezbędnego minimum




6.

sprawdzanie na zewnątrz i od wewnątrz budynków będących w stałym użyciu, pod względem podejrzanych zachowań osób oraz w poszukiwaniu podejrzanych przedmiotów




7.

zamknięcie i zabezpieczenie nie używanych regularnie budynków i pomieszczeń




8.

sprawdzenie działania środków łączności funkcjonujących na potrzeby systemu kierowania




9.

przegląd wszystkich procedur, rozkazów, szczegółowych wymagań osobowych i logistycznych oraz zadań związanych z wprowadzeniem wyższych stopni alarmowych




10.

sprawdzenia działania instalacji alarmowych oraz przepustowości dróg ewakuacji





11.

wzmożona kontrola miejsc dużych skupisk ludzkich, obiektów użyteczności publicznej oraz innych potencjalnych pozamilitarnych obiektów ataku, w celu wzmocnienia ochrony




12.

informowanie odpowiednich służb w przypadku zauważenia: nieznanych pojazdów zaparkowanych lub poruszających się w sposób podejrzany (np. wielokrotne objeżdżanie wokół jednostki), porzuconych paczek i bagaży lub w przypadku zaobserwowania jakichkolwiek innych oznak nietypowej działalności wokół instytucji

Kierownik jednostki organizacyjnej




13.

cykliczne przekazywanie informacji o podjętych działaniach do MI


zgodnie z zapotrzebowan iem MI

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu sytuacyjnego na adres: czk@mi.gov.pl

14.

przyjęcie sygnału o odwołaniu stopnia alarmowego


niezwłocznie

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

II Stopień alarmowy BRAVO

Lp.

Czynności do wykonania

Odpowiedzialny

Wykonawca

Terminarz realizacji

Uwagi

1.

przyjęcie sygnału o wprowadzeniu II stopnia alarmowego i jego proceduralne uruchomienie

Kierownik jednostki organizacyjnej


niezwłocznie

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

2.

poinformowanie pracowników o możliwych formach ataku




3.

zapewnienie dostępności w trybie alarmowym personelu wyznaczonego do wdrażania procedur działania na wypadek aktów terrorystycznych,




4.

wzmocnienie ochrony ważnych obiektów publicznych oraz sprawdzić systemy ochrony obiektów ochranianych przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne i wewnętrzne służby ochrony




5.

wzmocnienie kontroli wszystkich przesyłek pocztowych kierowanych do urzędu (instytucji)




6.

dokonanie przeglądu stanu posiadanych zapasów materiałowych i sprzętu




7.

poddanie kontroli przy wejściu osób wchodzących na teren obiektu oraz ich bagaże, paczki i inne pojemniki




8.

zapewnienie ochrony środków transportu służbowego poza terenem obiektu, wprowadzić kontrolę pojazdu przed wejściem do samochodu i jego uruchomieniem




9.

wprowadzenie nieregularnych patroli do kontrolowania pojazdów, ludzi oraz budynków publicznych w rejonach zagrożonych




10.

prowadzenie akcji informacyjno-instruktażowej dla społeczeństwa dotyczącej potencjalnego zagrożenia, jego skutków i sposobu postępowania




11.

cykliczne przekazywanie informacji o podjętych działaniach do MI


zgodnie z zapotrzebowan iem MI

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu sytuacyjnego na adres: czk@mi.gov.pl

12.

Przyjęcie sygnału o odwołaniu stopnia alarmowego


niezwłocznie

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

III Stopień alarmowy CHARLIE

Lp.

Czynności do wykonania

Odpowiedzialny

Wykonawca

Terminarz realizacji

Uwagi

1.

przyjęcie sygnału o wprowadzeniu III stopnia alarmowego i jego proceduralne uruchomienie

Kierownik jednostki organizacyjnej


niezwłocznie

Przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

2.

wprowadzenie dyżurów dla osób funkcyjnych odpowiedzialnych za wprowadzanie procedur działania na wypadek aktów terroru




3.

ograniczenie do minimum liczby miejsc ogólnodostępnych w obiekcie/rejonie obiektu




4.

wprowadzenie w uzasadnionych wypadkach ścisłej kontroli osób i pojazdów przy wejściu/wjeździe na teren obiektów




5.

wprowadzenie scentralizowanego parkowania, w dużej odległości od najważniejszych obiektów




6.

wzmocnienie służby ochronnej oraz częstotliwości patrolowania obiektów




7.

wprowadzenie całodobowego nadzoru miejsc podlegających ochronie




8.

wzmocnienie ochrony organizowanych imprez masowych lub odwołać organizację imprez, jeżeli nie ma możliwości wzmocnienia ochrony lub wzmocnienie nie gwarantuje zapobieżenia aktowi terrorystycznemu




9.

dokonanie przeglądu dostępnej bazy i środków medycznych pod kątem możliwości wykorzystania w przypadku ataku terrorystycznego




10.

zaktualizowanie bazy danych o alternatywnych możliwościach zaopatrzenia w wodę




11.

cykliczne przekazywanie informacji o podjętych działaniach do MI


zgodnie z zapotrzebowan iem MI

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu sytuacyjnego na adres: czk@mi.gov.pl

12.

przyjęcie sygnału o odwołaniu stopnia alarmowego


niezwłocznie

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

IV Stopień alarmowy DELTA

Lp.

Czynności do wykonania

Odpowiedzialny

Wykonawca

Terminarz realizacji

Uwagi

1.

przyjęcie sygnału o wprowadzeniu IV stopnia alarmowego i jego proceduralne uruchomienie

Kierownik jednostki organizacyjnej


niezwłocznie

Przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

2.

zabezpieczenie ciągłości pracy zespołów zarządzania kryzysowego (sztabów)




3.

przeprowadzenie identyfikacji wszystkich pojazdów znajdujących się w rejonie obiektu




4.

kontrolowanie wszystkich pojazdów wjeżdżających na teren obiektu i ich ładunek




5.

wprowadzenie pełnej kontroli dostępu do obiektu




6.

kontrolowanie wszystkich wnoszone na teren obiektu walizek, torebek i paczek




7.

przeprowadzenie częstych kontroli na zewnątrz budynku i na parkingach




8.

ograniczenie liczby podróży służbowych i wizyt osób nie zatrudnionych w obiekcie




9.

rozważenie i zdecydowanie

o wprowadzeniu ograniczeń komunikacyjnych w rejonach zagrożonych




10.

zapewnienie zaplecza logistycznego oraz medyczno-sanitarnego, odpowiednio do możliwego zagrożenia




11.

cykliczne przekazywanie informacji o podjętych działaniach do MI


zgodnie z zapotrzebowan iem MI

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu sytuacyjnego na adres: czk@mi.gov.pl

12.

przyjęcie sygnału o odwołaniu stopnia alarmowego


niezwłocznie

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

ZESTAWIENIE GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH W POSZCZEGÓLNYCH STOPNIACH ALARMOWYCH CRP

I stopień alarmowy ALFA CRP

Lp.

Czynności do wykonania

Odpowiedzialny

Wykonawca

Terminarz realizacji

Uwagi

1.

przyjęcie sygnału o wprowadzeniu stopnia alarmowego CRP i jego proceduralne uruchomienie

Kierownik jednostki organizacyjnej


niezwłocznie

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

2.

poinformowanie wszystkich podległych pracowników o wprowadzonym stopniu alarmowym CRP




3.

wprowadzenie wzmożonego monitorowania stanu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych




4.

Wprowadzenie wzmożonego monitorowania stanu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w jednostkach, w szczególności:

a) monitorowanie i weryfikacja braku naruszeń bezpieczeństwa komunikacji elektronicznej,

b) sprawdzenie dostępności usług elektronicznych,

c) w razie konieczności dokonanie zmian w dostępie do systemów




5.

sprawdzenie kanałów łączności z MI oraz podmiotami współpracującymi w przypadkach wprowadzenia stopnia CRP




6.

ochrona infrastruktury teleinformatycznej




7.

sprawdzanie aktualnego stanu bezpieczeństwa systemów. Ocena wpływu zagrożenia na bezpieczeństwo teleinformatyczne na podstawie bieżących informacji (sprawdzenie logów systemowych oraz zabezpieczenia fizycznego serwerowni)




8.

przekazywanie informacji do ZMZ o efektach działań zespołów reagowania na incydenty bezpieczeństwa teleinformatycznego lub inne właściwe struktury organizacyjne




9.

cykliczne przekazywanie informacji o podjętych działaniach do MI


zgodnie z zapotrzebowan iem MI

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu sytuacyjnego na adres: czk@mi.gov.pl

10.

przyjęcie sygnału o odwołaniu stopnia alarmowego CRP


niezwłocznie

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

II Stopień alarmowy BRAVO CRP

Lp.

Czynności do wykonania

Odpowiedzialny

Wykonawca

Terminarz realizacji

Uwagi

1.

przyjęcie sygnału o wprowadzeniu stopnia alarmowego CRP i jego proceduralne uruchomienie.

Kierownik jednostki organizacyjnej


niezwłocznie

Przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

2.

zapewnienie dostępności w trybie alarmowym personelu odpowiedzialnego za bezpieczeństwo systemów




3.

wprowadzenie całodobowego dyżury administratorów systemów kluczowych dla funkcjonowania organizacji oraz personelu uprawnionego do podejmowania decyzji w sprawach bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych




4.

cykliczne przekazywanie informacji o podjętych działaniach do MI


zgodnie z zapotrzebowan iem MI

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu sytuacyjnego na adres: czk@mi.gov.pl

5.

Przyjęcie sygnału o odwołaniu stopnia alarmowego CRP


niezwłocznie

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

III Stopień alarmowy CHARLIE CRP

Lp.

Czynności do wykonania

Odpowiedzialny

Wykonawca

Terminarz realizacji

Uwagi

1.

przyjęcie sygnału o wprowadzeniu III stopnia alarmowego CRP i jego proceduralne uruchomienie

Kierownik jednostki organizacyjnej


niezwłocznie

Przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

2.

wprowadzenie całodobowych dyżurów administratorów systemów kluczowych dla funkcjonowania organizacji oraz personelu uprawnionego do podejmowania decyzji w sprawach bezpieczeństwa systemów




3.

dokonanie przeglądu dostępnych zasobów zapasowych w zakresie infrastruktury teleinformatycznej pod względem ich wykorzystania w przypadku zaistnienia ataku cyberterrorystycznego




4.

przygotowanie się do uruchomienia planów umożliwiających zachowanie ciągłości działania po wystąpieniu potencjalnego ataku, w tym:

1) dokonanie przeglądu i ewentualnego audytu planów awaryjnych oraz systemów;

2) przygotowanie się do ograniczenia operacji na serwerach, w celu możliwości ich szybkiego i bezawaryjnego zamknięcia.




5.

cykliczne przekazywanie informacji o podjętych działaniach do MI


zgodnie z zapotrzebowan iem MI

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu sytuacyjnego na adres: czk@mi.gov.pl

6.

przyjęcie sygnału o odwołaniu stopnia alarmowego CRP


niezwłocznie

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

IV Stopień alarmowy DELTA CRP

Lp.

Czynności do wykonania

Odpowiedzialny

Wykonawca

Terminarz realizacji

Uwagi

1.

przyjęcie sygnału o wprowadzeniu IV stopnia alarmowego CRP i jego proceduralne uruchomienie

Kierownik jednostki organizacyjnej


niezwłocznie

Przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

2.

uruchomienie planów awaryjnych lub planów ciągłości działania organizacji w sytuacjach awarii lub utraty ciągłości działania;




3.

stosownie do sytuacji przystąpienie do realizacji procedur przywracania ciągłości działania.




4.

cykliczne przekazywanie informacji o podjętych działaniach do MI


zgodnie z zapotrzebowan iem MI

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu sytuacyjnego na adres: czk@mi.gov.pl

5.

przyjęcie sygnału o odwołaniu stopnia alarmowego CRP


niezwłocznie

przekazanie informacji o podjętych działaniach w formie raportu doraźnego na adres: czk@mi.gov.pl

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00