Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 17.07.2017, sygn. 0111-KDIB1-1.4011.58.2017.1.MG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-1.4011.58.2017.1.MG

dotyczy podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości i momentu zaliczenia do kosztów podatkowych wskazanych we wniosku wydatków poniesionych na aranżację lokali w budynku biurowo-usługowym przez Wnioskodawczynię, jako wspólnika Spółki Cywilnej.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 17 maja 2017 r. (data wpływu 23 maja 2017 r.), o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości i momentu zaliczenia do kosztów podatkowych wskazanych we wniosku wydatków poniesionych na aranżację lokali w budynku biurowo-usługowym przez Wnioskodawcę, jako wspólnika Spółki Cywilnej - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23 maja 2017 r. do tut. Organu wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości i momentu zaliczenia do kosztów podatkowych wskazanych we wniosku wydatków poniesionych na aranżację lokali w budynku biurowo-usługowym przez Wnioskodawcę, jako wspólnika Spółki Cywilnej.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Spółka Cywilna prowadzi działalność w zakresie zagospodarowywania nieruchomości na własny rachunek. Spółka Cywilna jest w trakcie realizacji inwestycji polegającej na budowie biurowca i zamierza uzyskiwać przychody z wynajmu powierzchni biurowo-usługowej.

Co do zasady, po zawarciu umowy najmu, a przed wprowadzeniem się danego najemcy do budynku, następować będzie dostosowanie określonej powierzchni do potrzeb przyszłego użytkownika - najemcy. W związku z przedmiotowymi dostosowaniami, w budynku wykonywane będą odpowiednie prace mające na celu zaadoptowanie wynajmowanych powierzchni zgodnie z wymogami najemcy. Zakres prac aranżacyjnych zależny będzie od przedstawionych przez najemcę wymagań i wielkości wynajętej powierzchni. Aranżacja wynajmowanych powierzchni dla potrzeb poszczególnych najemców będzie działaniem typowym, tzn. prace te dotyczyć będą w zasadzie wszystkich najemców, a specyfika najmu powierzchni biurowo-usługowych powoduje, że mogą one występować częstotliwie, czasami nawet kilka razy w roku.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00