Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 24.11.2016, sygn. 0461-ITPP1.4512.621.2016.1.MN, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. 0461-ITPP1.4512.621.2016.1.MN

Skutki podatkowe wypłaty premii lojalnościowej.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613 z późn. zm.) oraz § 6 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 31 sierpnia 2016 r. (data wpływu 1 września 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych wypłaty premii lojalnościowej jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 1 września 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej odnośnie podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych wypłaty premii lojalnościowej.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

S.A. z siedzibą w X. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca lub Producent Cukru) jest producentem cukru.

Spółka zawarła umowy kontraktacji na dostawy buraków w kampanii cukrowniczej 2016/2017, tj. na dostawy buraków cukrowych w okresie od września 2016 r. do stycznia 2017 r. W powyższej umowie zawarty został zapis: Plantator otrzyma od Producenta Cukru w terminie do dnia 31 maja 2016 r. premię w wysokości 3 zł netto od tony fizycznej (bez względu na polaryzację) buraków kwotowych dostarczonych Producentowi Cukru przez Plantatora na podstawie umowy kontraktacji buraków cukrowych na dostawy w kampanii cukrowniczej w 2015 r. (kampania cukrownicza 2015 r. - tj. kampania 2015/2016).

Na podstawie powyższego zapisu w umowie kontraktacji Spółka w maju 2016 r. dokonała na rzecz Plantatorów, z którymi zawarła umowy kontraktacji na dostawy w kampanii 2016/2017, wypłaty premii pieniężnej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00