Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 04.11.2015, sygn. ILPB1/4511-1-1126/15-2/AG, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB1/4511-1-1126/15-2/AG

Skorzystanie ze zwolnienia przewidzianego w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 5 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko, przedstawione we wniosku z dnia 10 sierpnia 2015 r. (data wpływu 13 sierpnia 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 sierpnia 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca jest spółką prawa handlowego świadczącą usługi w branży reklamowej i usług marketingowych. W ramach prowadzonej działalności Wnioskodawca ogłasza i organizuje konkursy za pośrednictwem środków masowego przekazu (radio, telewizja, prasa, Internet). Konkursy internetowe organizowane są przez Wnioskodawcę we własnym zakresie lub na zlecenie podmiotów trzecich - Sponsorów.

W tym miejscu Wnioskodawca zaznacza, iż prowadzi działalność pod nazwą A, która opiera się na popularnym ogólnopolskim portalu www.(...).pl (zwany dalej: Portalem) i spełnia łącznie wszystkie kryteria środka masowego przekazu. Portal działa od 2008 roku w ramach społecznej misji upowszechniania treści postaw związanych z jakością obsługi. Ma masowy zasięg, a zawarte w nim treści mają charakter publiczny i są masowo odbierane.

Zgodnie z definicją Encyklopedii PWN za środki masowego przekazu uznaje się te urządzenia i instytucje, za pomocą których przesyłane są treści do licznej i zróżnicowanej publiczności; prasa, radio, telewizja, Internet. Decydującym wyróżnikiem środków masowego przekazu jest ich masowy (ponadregionalny, ogólnokrajowy, zmierzający do globalnego) zasięg. Portal ().pl spełnia te kryteria. W pierwszym półroczu 2015 roku (1 stycznia 30 czerwca 2015) treści portalu zostały obejrzane przez 756.848 unikalnych czytelników. Czytelnicy obejrzeli je 1.409.284 razy. Portal ma zasięg globalny. W pierwszym półroczu 2015 roku Portal notował odwiedziny użytkowników ze wszystkich krajów Europy, obu Ameryk, Australii i Oceanii, Azji oraz wielu krajów Afryki.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00