Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 04.12.2014, sygn. IPPP1/443-1047/14-2/MPe, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1047/14-2/MPe

W zakresie braku obowiązku uwzględniania przy ustalaniu współczynnika struktury sprzedaży czynności udzielenia poręczenia

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 9 września 2014 r. (data wpływu 12 września 2014 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku uwzględniania przy ustalaniu współczynnika struktury sprzedaży czynności udzielenia poręczenia - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 12 września 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku uwzględniania przy ustalaniu współczynnika struktury sprzedaży czynności udzielenia poręczenia.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Sp. z o.o. (dalej: Spółka" lub Wnioskodawca") jest zarejestrowanym i czynnym podatnikiem podatku VAT, zajmującym się prowadzeniem działalności gospodarczej polegającej na świadczeniu usług marketingowych oraz usług reklamy i dzierżawy własności intelektualnych. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Spółka zajmuje się również m.in. prowadzeniem badań marketingowych oraz badaniem rynku, organizacją targów, wystaw i kongresów, pośrednictwem w sprzedaży miejsca i czasu na cele reklamowe w mediach drukowanych, elektronicznych, radiu i telewizji oraz public relations.

Jest to główny zakres działalności Wnioskodawcy i zasadnicze źródło jego przychodów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00