Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 31.08.2011, sygn. IPPP1/443-1461/08/11-6/S/JL, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1461/08/11-6/S/JL

Nieodpłatne przekazanie towarów, gadżetów reklamowych i usług oraz prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 25.07.2008r. (data wpływu 01.08.2008r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieodpłatnego przekazywania towarów, gadżetów reklamowych i usług oraz w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 01.08.2008r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego, w indywidualnej sprawie, dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieodpłatnego przekazywania towarów, gadżetów reklamowych i usług oraz prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

X (dalej: X, Spółka) to największa w Y spółka hotelarska operująca siecią kilkudziesięciu hoteli położonych na terenie całej Y, oferujących kompleksową obsługę ruchu biznesowego oraz turystycznego. Hotele skupione w X funkcjonują pod markami...

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej X podejmuje szereg działań o charakterze reklamowym i promocyjnym, mających na celu uatrakcyjnienie oferty Spółki oraz Zachęcenie klientów do korzystania z usług X. W ramach prowadzonych akcji promocyjnych Spółka przekazuje nieodpłatnie towary, na których umieszczane jest logo X lub poszczególnych sieci hoteli wchodzących w skład przedsiębiorstwa Spółki. Towarami wydawanymi nieodpłatnie są m.in. smycze, kubki, maskotki, pendrivey

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00