Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 05.03.2010, sygn. IBPP1/443-1176/09/AZb, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-1176/09/AZb

Jak Wnioskodawca po wyroku Sadu Rejonowego i po zapłaceniu wartości faktury VAT wraz z ustawowymi odsetkami ma postąpić: czy wystąpić do wystawcy faktury A. o duplikat tej faktury? czy zaksięgować w miejsce faktury A. dwie faktury wystawione przez P. (w których wystawca uzupełnił opis o sygnaturę sprawy) B. oraz C. z dnia 13 lipca 2009r.?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 16 listopada 2009r. (data wpływu 20 listopada 2009r.), uzupełnionym pismem z dnia 2 lutego 2010r. (data wpływu 4 lutego 2010r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu dokumentowania zaistniałych zdarzeń gospodarczych jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20 listopada 2009r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu dokumentowania zaistniałych zdarzeń gospodarczych.

Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 2 lutego 2010r. (data wpływu 4 lutego 2010r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z dnia 21 stycznia 2010r.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Głównym zakresem działalności Spółki cywilnej jest kompleksowe wykonawstwo robót zlecanych przez inwestorów. Spółka podzleca wykonawstwo poszczególnych robót podwykonawcom. W 2006r. Spółka podzleciła firmie P. wykonanie robót termoizolacyjnych i zawarła umowę na wykonawstwo tych robót. Podstawą wystawienia faktury miał być protokół odbioru robót.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00