Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 11.10.2006, sygn. 1472/DPC/415-64/06/PK, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/DPC/415-64/06/PK

Czy u klienta banku powstaje przychód w sytuacji gdy bank przekazuje mu w ramach promocji świadczenie?

Pytanie podatnika

Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Bank w celu uatrakcyjnienia świadczonych przez siebie usług oraz zwiększenia przychodów, w ramach promocji, świadczy na rzecz klientów nieodpłatne usługi. Warunkiem uzyskania nieodpłatnej usługi przez klienta jest skorzystanie przez niego z odpowiedniej liczby płatnych usług świadczonych przez Bank. Klienci otrzymujący w ramach promocji te nieodpłatne usługi nie prowadzą działalności gospodarczej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00