Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2015-06-18

Jak ująć w księgach rachunkowych gwarancję związaną z zakupem laptopa

PROBLEM

Zakupiliśmy laptop wraz z gwarancją na 3 lata obejmującą przypadkowe uszkodzenia plus kradzież. Jak ująć w księgach rachunkowych taką gwarancję? Czy wydatek ten możemy zaksięgować jako koszt w bieżącym okresie, czy też konieczne jest podzielenie wartości gwarancji na poszczególne okresy sprawozdawcze? Wartość gwarancji nie jest wysoka (ok 500 zł).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00