Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-11-05

Oznaczanie cen w sprzedaży detalicznej

Ceny wszystkich towarów i usług oferowanych klientom w miejscach sprzedaży, czyli sklepach, zakładach usługowych, restauracjach i innych punktach gastronomicznych oraz hotelach, powinny być uwidocznione na wywieszkach lub w cennikach.
W myśl § 2 pkt 5 rozporządzenia z dnia 10 czerwca 2002 r., wywieszka to etykieta, tabliczka lub plakat z wydrukowaną lub napisaną odręcznie ceną i nazwą towaru, niezłączone trwale z towarem. Ustawodawca nie określił szczegółowo kształtu, formy, wielkości liter umieszczanych na wywieszce, wskazał jedynie, że napisy powinny być wyraźne i czytelne, tak aby nie budziły wątpliwości kupujących.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00