Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2002-06-11

Zarządzanie personelem - sprawdzamy kwalifikacje przyszłego pracownika

Zanim przystąpimy do przeprowadzenia jakiejkolwiek rozmowy wstępnej, zapoznajmy się z listą najczęściej popełnianych błędów przez osoby prowadzące takie rozmowy. Pomoże nam to uchronić się od popełnienia któregoś z nich. Właściwie konsekwencja popełnienia błędu jest tylko jedna - zatrudnimy niewłaściwą osobę, w wyniku czego spadnie wydajność pracy, pogorszą się stosunki, zatrudniony odejdzie albo my z nim nie przedłużymy umowy i znowu będzie trzeba poszukiwać pracownika. Postarajmy się w takim razie wyeliminować ze swojego zachowania następujące błędy:
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00