Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2021-02-02

Jak złożyć odwołanie od decyzji PFR

Przysługuje ono, gdy przyznana subwencja jest niższa od wnioskowanej albo gdy przedsiębiorca się zorientował, że sam zaniżył wyliczenia. W przypadku całkowitej odmowy - konieczny jest nowy wniosek

Już od 1 lutego 2021 r. przedsiębiorcy będą mieli możliwość składania odwołań od decyzji zapadłych w ramach programu rządowego „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla mikro, małych i średnich firm”. To oficjalny termin wyznaczony przez fundusz m.in. dla tych, którzy uważają, że przyznana kwota jest niższa, niż powinni dostać. Kroki, jakie należy podjąć w celu dalszego ubiegania się o udzielenie subwencji, uzależnione będą od treści otrzymanej decyzji.

co zrobić, gdy pomocy odmówiono

W przypadku decyzji PFR odmawiającej przedsiębiorcy przyznania subwencji finansowej w całości odwołanie nie przysługuje. W takim przypadku - gdy przedsiębiorca dostał odmowę - istnieje możliwość złożenia nowego wniosku w terminie do 28 lutego 2021 r. Należy jednak pamiętać, że subwencje finansowe będą przyznawane zgodnie z kolejnością rozpoznawania wniosków przez PFR, z tym zastrzeżeniem, iż pierwszeństwo rozpoznania przyznane będzie wnioskom kompletnym i nieobarczonym brakami. Dlatego przed złożeniem wniosku warto skrupulatnie zapoznać się z listą wymaganych dokumentów i oświadczeń, aby uniknąć ewentualnego ryzyka wyczerpania się środków.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00