Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 08-05-2024
Porada aktualna na dzień 08-05-2024
Data publikacji: 2022-08-24

Czy w świadectwie pracy trzeba podać dodatkową funkcję pełnioną przez pracownika podczas zatrudnienia

PROBLEM

Pracownik był zatrudniony jako główny księgowy. Jednak w czasie stosunku pracy dodatkowo pełnił funkcję prezesa zarządu na podstawie uchwały wspólników. Czy w świadectwie pracy tego pracownika należy umieścić informację o pełnionej przez niego funkcji prezesa? - pyta Czytelnik z Koszalina.

RADA

Tak. Jeżeli pracownik pełnił w ramach swojego stosunku pracy funkcję prezesa zarządu na podstawie uchwały wspólników, to taka informacja powinna znaleźć odzwierciedlenie w ust. 3 świadectwa pracy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00