Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 25 sierpnia 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.474.2021.1.MG

obowiązki Spółki jako płatnika oraz obowiązki informacyjne związane z przekazywaniem przez Spółkę bonów w ramach działań promocyjnych respondentom/potencjalnym respondentom

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z 24 maja 2021 r. (data wpływu 28 maja 2021 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków Spółki jako płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z przekazywaniem przez Spółkę bonów w ramach działań promocyjnych respondentom/potencjalnym respondentom – jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 28 maja 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków Spółki jako płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z przekazywaniem przez Spółkę bonów w ramach działań promocyjnych respondentom/potencjalnym respondentom.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka z o.o. (Spółka albo Wnioskodawca) prowadzi działalność w zakresie kompleksowej obsługi klientów z zakresu badań rynkowych i przetwarzania danych marketingowych. Spółka specjalizuje się w badaniach: marketingowych, reklamy, mediów, satysfakcji i lojalności konsumentów oraz badaniach opinii.

Badania rynkowe są przeprowadzane z udziałem respondentów (osób fizycznych). Spółka wykorzystuje różne sposoby dotarcia do potencjalnych respondentów. Co do zasady, Spółka pozyskuje respondentów drogą telefoniczną (metodą telefonów „w ciemno”, tj. przy użyciu systemu (…), który losowo wybiera numery telefonów; zdarza się również, że telefony są wykonywane do osób, których dane telefoniczne Spółka uzyskała od kontrahenta, na rzecz którego wykonuje badania). Ponadto, Spółka dociera do losowo wybranych osób kierując zapytania o chęć wzięcia udziału w badaniu do przechodniów na ulicy, bądź też odwiedzając potencjalnych respondentów w domach.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00