Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 26-04-2024
Porada aktualna na dzień 26-04-2024
Data publikacji: 2022-03-03

Jaki wymiar podatku od nieruchomości po modernizacji dwóch obrębów miasta

PYTANIE

W dniu 20.12.2021 r. Starosta ogłosił w dzienniku urzędowym województwa, że dokonano modernizacji dwóch obrębów miasta, natomiast w dniu 21.02.2021 r. dokonał zmian w ewidencji gruntów i budynków na postawie operatów pomiarowych przeprowadzonej modernizacji. Pismem z dnia 10.02.2022 r. Starosta zawiadomił tutejszy organ o dokonanych zmian w ewidencji gruntów i budynków w związku z przeprowadzoną modernizacją. Informacyjnie dodaję, że organ podatkowy ma podgląd do systemu ewidencji starostwa, jako narzędzie pomocnicze. Organ podatkowy decyzje wymiarowej za 2022 r. wydał z dniem 5.01.2022 r. i od dnia 4.02.2022 r. rozpoczął dostarczanie decyzji wymiarowych (do dnia 18.02.2022 r.). Proszę o opinię, jak powinien postąpić organ podatkowy: wznawiać postępowania w trybie art. 240 § 1 pkt 5 Ordynacji podatkowej za 2022 r., czy dokonywać zmian podatku od 1.01.2023 r.?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00