Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 26-04-2024
Porada aktualna na dzień 26-04-2024
Data publikacji: 2021-07-09

Czy wydatki reklamowe powiększają wartość środka trwałego

PYTANIE

W 2021 roku jednostka budżetowa poniosła koszty na modernizację dróg, które są na stanie środków trwałych. W ramach wydatków jednostka realizująca projekt ponosiła wydatki na promocję inwestycji, np. spoty i materiały reklamowe, artykuły prasowe, tablice informacyjne. Czy ponoszone koszty promocji zwiększają wartość środka trwałego?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00