Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Ustaw rok 2005 nr 185 poz. 1546
Wersja aktualna od 2005-09-26
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 2005 nr 185 poz. 1546
Wersja aktualna od 2005-09-26
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI I PRACY1)

z dnia 6 września 2005 r.

zmieniające rozporządzenie w sprawie przyjęcia Uzupełnienia Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2004–2006

Na podstawie art. 11 ust. 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz. U. Nr 116, poz. 1206 oraz z 2005 r. Nr 90, poz. 759) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.W rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 września 2004 r. w sprawie przyjęcia Uzupełnienia Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2004-2006 (Dz. U. Nr 223, poz. 2259) w załączniku „Uzupełnienie Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2004-2006” wprowadza się następujące zmiany:

1) w części 3: „Szczegółowa prezentacja działań”:

a) w pkt 3.1 „Priorytet 1: Wzmocnienie zdolności w zakresie zarządzania, monitorowania, oceny i kontroli Podstaw Wsparcia Wspólnoty (PWW)”:

- w części „Działanie 1.1: Szkolenia osób odpowiedzialnych za zarządzanie, monitorowanie, ocenę (ewaluację) i kontrolę”:

- lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

- Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty (Wydział Szkoleń, Informacji i Promocji),

- Instytucja Płatnicza4) (Departament Instytucji Płatniczej, Biuro Międzynarodowych Relacji Skarbowych),

- Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004-2006,

- Jednostki Monitorująco-Kontrolne EFRR, EFS, EFOiGR, IFWR.”,

- w lit. F wyrazy „OSTATECZNI ODBIORCY POMOCY” zastępuje się wyrazami „OSTATECZNI BENEFICJENCI”,

- w części „Działanie 1.2: Wsparcie obsługi komitetów Podstaw Wsparcia Wspólnoty (PWW) i Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna”:

- w lit. E wyraz „BENEFICJENCI” zastępuje się wyrazami „BENEFICJENCI KOŃCOWI”,

- w lit. F wyrazy „OSTATECZNI ODBIORCY POMOCY” zastępuje się wyrazami „OSTATECZNI BENEFICJENCI”,

- w części: „Działanie 1.3: Wsparcie procesu zarządzania, monitorowania i kontroli Podstaw Wsparcia Wspólnoty (PWW) i Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna”:

- w lit. E wyraz „BENEFICJENCI” zastępuje się wyrazami „BENEFICJENCI KOŃCOWI”.

- w lit. F wyrazy „OSTATECZNI ODBIORCY POMOCY” zastępuje się wyrazami „OSTATECZNI BENEFICJENCI”,

- w części „Działanie 1.4: Wsparcie procesu oceny (ewaluacji) Podstaw Wsparcia Wspólnoty (PWW) i Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna”:

- lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

- Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004-2006,

- Krajowa Jednostka Oceny (Ewaluacji).”,

- lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

- Krajowa Jednostka Oceny (Ewaluacji),

- Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004-2006.”,

- w części „Działanie 1.5: Zakup wyposażenia”:

- lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

- Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004-2006,

- Instytucja Płatnicza (Departament Instytucji Płatniczej, Biuro Międzynarodowych Relacji Skarbowych),

- Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty.”,

- lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

- Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty,

- Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004-2006,

- Jednostki Monitorująco-Kontrolne EFRR, EFS, EFOiGR i IFWR,

- Instytucja Płatnicza (Departament Instytucji Płatniczej),

- Biuro Międzynarodowych Relacji Skarbowych,

- Biuro do spraw Certyfikacji i Poświadczeń Środków z UE,

- Urzędy Kontroli Skarbowej,

- Krajowa Jednostka Oceny (Ewaluacji),

- jednostki administracji centralnej zaangażowane w proces wdrażania Podstaw Wsparcia Wspólnoty i funduszy strukturalnych.”,

b) w pkt 3.2 „Priorytet 2: Wsparcie informatycznego systemu monrtoringu i kontroli finansowej”:

- w części „Działanie 2.1: Rozwój i utrzymanie systemu SIMIK i sieci rozległej SIMIK-NET”:

- lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK”,

- lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

- Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK,

- Instytucje będące użytkownikami systemu: Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty, Instytucje Zarządzające Programami Operacyjnymi, urzędy wojewódzkie i marszałkowskie oraz Instytucje Pośredniczące i Wdrażające.5)”,

- w części „Działanie 2.2: Szkolenia”:

- lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK”,

- lit.F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

- Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK,

- Instytucje będące użytkownikami systemu: Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty, Instytucje Zarządzające Programami Operacyjnymi, urzędy wojewódzkie i marszałkowskie oraz Instytucje Pośredniczące i Wdrażające.”,

- w części: „Działanie 2.3: Działania informacyjne”:

- lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK.”,

- lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

- Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK,

- Instytucje będące użytkownikami systemu: Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty, Instytucje Zarządzające Programami Operacyjnymi, urzędy wojewódzkie i marszałkowskie oraz Instytucje Pośredniczące i Wdrażające.”,

- w części „Działanie 2.4: Wydatki osobowe na potrzeby SIMIK”:

- lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK.”,

- lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

- Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK,

- Instytucje będące użytkownikami systemu: Instytucje Zarządzające Programami Operacyjnymi, urzędy wojewódzkie i marszałkowskie oraz Instytucje Pośredniczące i Wdrażające.”,

- w części „Działanie 2.5: Zakup wyposażenia”:

- lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK.”,

- lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI BENEFICJENCI

- Ministerstwo Finansów jako administrator (operator) systemu SIMIK,

- Instytucje będące użytkownikami systemu: Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty, Instytucje Zarządzające Programami Operacyjnymi, urzędy wojewódzkie i marszałkowskie oraz Instytucje Pośredniczące i Wdrażające.”,

c) w pkt 3.3 „Priorytet 3: Upowszechnianie informacji i promocja funduszy strukturalnych”:

- w części „Działanie 3.1: Rozpowszechnianie informacji i promocja Podstaw Wsparcia Wspólnoty, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna oraz funduszy strukturalnych”:

- lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

- Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty (Wydział Szkoleń, Informacji i Promocji),

- Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004-2006.”,

- lit. F otrzymuje brzmienie:

„F) OSTATECZNI ODBIORCY

Instytucje publiczne, stowarzyszenia i fundacje, samorządy, organizacje pozarządowe, instytucje oświatowe, podmioty prywatne - zgłaszający pomysły projektów w przypadku funduszu grantów.”,

- w części „Działanie 3.2: Stworzenie i eksploatacja portalu internetowego” w lit. E wyraz „BENEFICJENCI” zastępuje się wyrazami „BENEFICJENCI KOŃCOWI”,

- w części „Działanie 3.3: Promocja i wymiana informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji Podstaw Wsparcia Wspólnoty” lit. E otrzymuje brzmienie:

„E) BENEFICJENCI KOŃCOWI

- Instytucja Zarządzająca Podstawami Wsparcia Wspólnoty (Wydział Szkoleń, Informacji i Promocji),

- Instytucja Płatnicza (Departament Instytucji Płatniczej, Biuro Międzynarodowych Relacji Skarbowych),

- Instytucja Zarządzająca Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna 2004- 2006.”;

2) w załączniku nr 1 „Zasady kwalifikacji wydatków” część „Kategorie wydatków kwalifikujących się do dofinansowania” otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego rozporządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.[1] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Minister Gospodarki i Pracy: J. Piechota

1) Minister Gospodarki i Pracy kieruje działem administracji rządowej - rozwój regionalny, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Gospodarki i Pracy (Dz. U. Nr 134, poz. 1428).

Załącznik do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy
z dnia 6 września 2005 r. (poz. 1546)

Kategorie wydatków kwalifikujących się do dofinansowania:

Priorytet 1

Działanie 1.1:

- koszty doradztwa i usług zewnętrznych

- koszty organizacji staży i wyjazdów studyjnych

- koszty wynajęcia sal, sprzętu multimedialnego i nagłośnienia

- koszty wyżywienia

- koszty delegacji

- koszty oddelegowania

- koszty zakwaterowania

- koszty przejazdów

- koszty tłumaczeń

- koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

- koszty zakupu, wynajęcia, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów dydaktycznych

Działanie 1.2:

- koszty organizacji spotkań

- koszty wynajęcia sal, sprzętu multimedialnego i nagłośnienia

- koszty komunikacji i wymiany informacji

- koszty wynagrodzenia ekspertów

- koszty wynagrodzeń wraz ze składkami na ubezpieczenia społeczne uznane przez Jednostkę Monitorująco-Kontrolną EFRR

- koszty przejazdów

- koszty wyżywienia

- koszty zakwaterowania

- koszty delegacji

- koszty oddelegowania

- koszty zbierania, gromadzenia, przetwarzania i analizowania danych

- koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

Działanie 1.3:

- koszty wynagrodzenia ekspertów

- koszty organizacji spotkań

- koszty przygotowania ekspertyz i analiz

- koszty opracowania studiów i koncepcji

- koszty wynagrodzeń wraz ze składkami na ubezpieczenia społeczne, uznanymi przez Jednostkę Monitorująco-Kontrolną EFRR

- koszty przejazdów

- koszty delegacji

- koszty oddelegowania

- koszty zakwaterowania

- koszty tłumaczeń

- koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

- koszty zakupu materiałów biurowych i eksploatacyjnych

Działanie 1.4:

- koszty wynagrodzenia ekspertów

- koszty wynagrodzeń wraz ze składkami na ubezpieczenia społeczne, uznanymi przez Jednostkę Monitorująco-Kontrolną EFRR

- koszty organizacji spotkań

- koszty wynajęcia sal, sprzętu multimedialnego i nagłośnienia

- koszty przygotowania ekspertyz i analiz

- koszty opracowania studiów i koncepcji

- koszty tłumaczeń

- koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

- koszty przygotowania prezentacji

- koszty zakwaterowania

- koszty przejazdów

- koszty wyżywienia

- koszty delegacji

- koszty oddelegowania

- koszty komunikacji i wymiany informacji

Działanie 1.5:

- koszty przygotowania specyfikacji przetargowej i przeprowadzenia przetargu

- koszty zakupu i instalacji sprzętu komputerowego

- koszty zakupu i instalacji oprogramowania i zakupu licencji

- koszty zwiększenia liczby użytkowników sieci komputerowych

- koszty zakupu pozostałych urządzeń elektronicznych wyposażenia biurowego

- koszty zakupu materiałów biurowych i eksploatacyjnych

- koszt zakupu i instalacji urządzeń teleinformatycznych

Priorytet 2

Działanie 2.1:

- koszty przygotowania specyfikacji przetargowej i przeprowadzenia przetargu

- koszty doradztwa i usług zewnętrznych

- koszty przygotowania rozbudowy systemu SIMIK i sieci SIMIK-NET

- koszty rozbudowy systemu SIMIK i sieci SIMIK-NET

- koszty utrzymania systemu SIMIK i sieci SIMIK-NET

Działanie 2.2:

- koszty doradztwa i usług zewnętrznych

- koszty przygotowania i przeprowadzenia szkoleń

- koszty wynajęcia sal, sprzętu multimedialnego i nagłośnienia

- koszty wyżywienia

- koszty przejazdów

- koszty zakwaterowania

- koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

Działanie 2.3:

- utrzymanie infolinii i pozostałych serwisów

- koszty wykonania i utrzymania serwisów informacyjnych

- koszty organizacji spotkań

- koszty delegacji

- koszty wyżywienia

- koszty zakwaterowania

- koszty przejazdów

- koszty przygotowania planu działań promocyjnych i informacyjnych

- koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

Działanie 2.4:

- koszty wynagrodzeń wraz ze składkami na ubezpieczenia społeczne, uznanymi przez Jednostkę Monitorująco-Kontrolną EFRR

Działanie 2.5:

- koszty przygotowania specyfikacji przetargowej i przeprowadzenia przetargu

- koszty zakupu i instalacji sprzętu komputerowego

- koszty zakupu i instalacji elementów aktywnych sieci SIMIK-NET

- koszty zakupu i instalacji oprogramowania i zakupu licencji

- koszt zakupu i instalacji urządzeń teleinformatycznych

- koszty zakupu i eksploatacji urządzeń informatycznych i telekomunikacyjnych

- koszt zakupu i prenumeraty publikacji o tematyce informatycznej i telekomunikacyjnej

Priorytet 3

Działanie 3.1:

- koszty doradztwa i usług zewnętrznych

- koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

- koszty uruchomienia i utrzymania infolinii

- koszty realizacji i uczestnictwa w programach i audycjach telewizyjnych i radiowych

- wynagrodzenia ekspertów i znanych osobistości życia publicznego biorących udział w promocji

- koszty realizacji działań promocyjno-informacyjnych

- koszty przygotowania strategii, promocji i informacji na temat Podstaw Wsparcia Wspólnoty i funduszy strukturalnych

- koszty kampanii promujących Podstawy Wsparcia Wspólnoty i operacje funduszy strukturalnych

- koszty przeprowadzenia badań opinii publicznej

- koszty przejazdów

- koszty delegacji

- koszty organizacji spotkań

Działanie 3.2:

- koszty zaprojektowania i budowy portalu internetowego

- koszty bieżącego uaktualniania informacji

- koszty modyfikacji i rozwoju portalu internetowego

- koszty hostingu i utrzymania domen

- koszty bieżącej obsługi portalu internetowego

- koszty promocji portalu internetowego

- koszty nabycia praw autorskich

Działanie 3.3:

- koszty wynajęcia sal, sprzętu multimedialnego i nagłośnienia

- koszty organizacji spotkań

- koszty tłumaczeń

- koszty zakupu, opracowania, druku, powielania, publikacji i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych

- koszty prezentacji przykładów najlepszych praktyk i najlepszych projektów

- koszty zakupu materiałów biurowych i eksploatacyjnych

- koszty komunikacji i wymiany informacji

- koszty oddelegowania

- koszty przejazdów

- koszty zakwaterowania

- koszty wyżywienia

- koszty delegacji

[1] Rozporządzenie wchodzi w życie 26 września 2005 r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00