history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2020-09-07 do 2022-01-03

§ 2.  1. Generalny Dyrektor nadzoruje i koordynuje wykonywanie zadań przez komórki organizacyjne GDDKiA, w tym bezpośrednio kieruje zadaniami dotyczącymi:

1) współpracy z naczelnymi i centralnymi organami administracji państwowej;

2) współpracy z parlamentem;

3) obsługi medialnej;

4) współpracy międzynarodowej;

5) inżynierii ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym zarządzania bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej;

6) ochrony informacji niejawnych;

7) ochrony danych osobowych;

8) przygotowywania dokumentów o charakterze programowym i strategicznym;

9) planowania finansowo-rzeczowego;

10) planowania rocznego i wieloletniego;

11) programowania rzeczowego przedsięwzięć;

12) zarządzania procesem pozyskiwania i rozliczania środków finansowych oraz wdrażania projektów współfinansowanych ze środków pomocowych UE;

13) współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego;

14) [3] (uchylony)

15) gromadzenia danych dotyczących sieci dróg publicznych;

16) ochrony zabytków drogownictwa.

2. Generalny Dyrektor inicjuje, koordynuje i nadzoruje wykonywanie zadań przez:

1) Biuro Generalnego Dyrektora;

2) Stanowisko do spraw Audytu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego;

3) Departament Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w zakresie zadań:

a) Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych,

b) Inspektora Ochrony Danych;

4) Departament Strategii i Studiów;

5) Departament Budżetu i Projektów UE.

[3] § 2 ust. 1 pkt 14 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 32 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 3 września 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie podziału zadań w ramach Kierownictwa Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (Dz.Urz.GDDKiA. poz. 32). Zmiana weszła w życie 7 września 2020 r.

Wersja obowiązująca od 2020-09-07 do 2022-01-03

§ 2.  1. Generalny Dyrektor nadzoruje i koordynuje wykonywanie zadań przez komórki organizacyjne GDDKiA, w tym bezpośrednio kieruje zadaniami dotyczącymi:

1) współpracy z naczelnymi i centralnymi organami administracji państwowej;

2) współpracy z parlamentem;

3) obsługi medialnej;

4) współpracy międzynarodowej;

5) inżynierii ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym zarządzania bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej;

6) ochrony informacji niejawnych;

7) ochrony danych osobowych;

8) przygotowywania dokumentów o charakterze programowym i strategicznym;

9) planowania finansowo-rzeczowego;

10) planowania rocznego i wieloletniego;

11) programowania rzeczowego przedsięwzięć;

12) zarządzania procesem pozyskiwania i rozliczania środków finansowych oraz wdrażania projektów współfinansowanych ze środków pomocowych UE;

13) współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego;

14) [3] (uchylony)

15) gromadzenia danych dotyczących sieci dróg publicznych;

16) ochrony zabytków drogownictwa.

2. Generalny Dyrektor inicjuje, koordynuje i nadzoruje wykonywanie zadań przez:

1) Biuro Generalnego Dyrektora;

2) Stanowisko do spraw Audytu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego;

3) Departament Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w zakresie zadań:

a) Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych,

b) Inspektora Ochrony Danych;

4) Departament Strategii i Studiów;

5) Departament Budżetu i Projektów UE.

[3] § 2 ust. 1 pkt 14 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 32 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 3 września 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie podziału zadań w ramach Kierownictwa Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (Dz.Urz.GDDKiA. poz. 32). Zmiana weszła w życie 7 września 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-01-08 do 2020-09-06

§ 2.  1. Generalny Dyrektor nadzoruje i koordynuje wykonywanie zadań przez komórki organizacyjne GDDKiA, w tym bezpośrednio kieruje zadaniami dotyczącymi:

1) współpracy z naczelnymi i centralnymi organami administracji państwowej;

2) współpracy z parlamentem;

3) obsługi medialnej;

4) współpracy międzynarodowej;

5) inżynierii ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym zarządzania bezpieczeństwem dróg w transeuropejskiej sieci drogowej;

6) ochrony informacji niejawnych;

7) ochrony danych osobowych;

8) przygotowywania dokumentów o charakterze programowym i strategicznym;

9) planowania finansowo-rzeczowego;

10) planowania rocznego i wieloletniego;

11) programowania rzeczowego przedsięwzięć;

12) zarządzania procesem pozyskiwania i rozliczania środków finansowych oraz wdrażania projektów współfinansowanych ze środków pomocowych UE;

13) współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego;

14) przedsięwzięć publiczno-prywatnych, w tym negocjacji oraz nadzoru nad realizacją umów w zakresie budowy i eksploatacji autostrad płatnych;

15) gromadzenia danych dotyczących sieci dróg publicznych;

16) ochrony zabytków drogownictwa.

2. Generalny Dyrektor inicjuje, koordynuje i nadzoruje wykonywanie zadań przez:

1) Biuro Generalnego Dyrektora;

2) Stanowisko do spraw Audytu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego;

3) Departament Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w zakresie zadań:

a) Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych,

b) Inspektora Ochrony Danych;

4) Departament Strategii i Studiów;

5) Departament Budżetu i Projektów UE.