history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2021-11-22

§ 1. 1. Powołuje się Komisję do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, o której mowa w załączniku nr 3 do zarządzenia nr 36/2014 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 14 listopada 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych oraz zasad i trybu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego (Dz. Urz. GITD poz. 22, z 2018 r. poz. 14 oraz z 2020 r. poz. 2), zwaną dalej „Komisją”.

2. [1]   W skład Komisji wchodzą:

1) Marcin Wójcik – Biuro Dyrektora Generalnego – Przewodniczący Komisji;

2) Barbara Bijata – Biuro Dyrektora Generalnego – Zastępca Przewodniczącego Komisji;

3) Adam Suchenek – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

4) Paulina Pudło – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

5) Sylwia Stachowiak – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

6) Krzysztof Zmijewski – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

7) Weronika Pietrzak – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

8) Ewa Rygalska – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

9) Marta Mirosz – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;

10) Marek Różański – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;

11) Rafał Wiśniewski – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;

12) Paweł Brzeziński – Biuro do spraw Transportu Międzynarodowego – członek Komisji;

13) Karolina Kierska – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;

14) Grażyna Wągrodzka – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;

15) Maria Kuzioła – Biuro Finansowe – członek Komisji;

16) Kajetan Krasowski – Biuro Nadzoru Inspekcyjnego – członek Komisji;

17) Andrzej Lewandowski – Biuro Prawne – członek Komisji;

18) Magdalena Jończyk – Biuro Prawne – członek Komisji;

19) Anna Ziemińska-Pucułek – Biuro Informacji i Promocji – członek Komisji;

20) Olga Barszczewska – Biuro Kontroli Opłaty Elektronicznej – członek Komisji;

21) Agnieszka Madajczyk – Gabinet Głównego Inspektora – członek Komisji.

[1] § 1 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 41/2021 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 22 listopada 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komisji do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania (Dz.Urz.GITD. poz. 41). Zmiana weszła w życie 22 listopada 2021 r.

Wersja obowiązująca od 2021-11-22

§ 1. 1. Powołuje się Komisję do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, o której mowa w załączniku nr 3 do zarządzenia nr 36/2014 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 14 listopada 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych oraz zasad i trybu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego (Dz. Urz. GITD poz. 22, z 2018 r. poz. 14 oraz z 2020 r. poz. 2), zwaną dalej „Komisją”.

2. [1]   W skład Komisji wchodzą:

1) Marcin Wójcik – Biuro Dyrektora Generalnego – Przewodniczący Komisji;

2) Barbara Bijata – Biuro Dyrektora Generalnego – Zastępca Przewodniczącego Komisji;

3) Adam Suchenek – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

4) Paulina Pudło – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

5) Sylwia Stachowiak – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

6) Krzysztof Zmijewski – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

7) Weronika Pietrzak – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

8) Ewa Rygalska – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

9) Marta Mirosz – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;

10) Marek Różański – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;

11) Rafał Wiśniewski – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;

12) Paweł Brzeziński – Biuro do spraw Transportu Międzynarodowego – członek Komisji;

13) Karolina Kierska – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;

14) Grażyna Wągrodzka – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;

15) Maria Kuzioła – Biuro Finansowe – członek Komisji;

16) Kajetan Krasowski – Biuro Nadzoru Inspekcyjnego – członek Komisji;

17) Andrzej Lewandowski – Biuro Prawne – członek Komisji;

18) Magdalena Jończyk – Biuro Prawne – członek Komisji;

19) Anna Ziemińska-Pucułek – Biuro Informacji i Promocji – członek Komisji;

20) Olga Barszczewska – Biuro Kontroli Opłaty Elektronicznej – członek Komisji;

21) Agnieszka Madajczyk – Gabinet Głównego Inspektora – członek Komisji.

[1] § 1 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 41/2021 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 22 listopada 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komisji do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania (Dz.Urz.GITD. poz. 41). Zmiana weszła w życie 22 listopada 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-05-07 do 2021-11-21

§ 1. 1. Powołuje się Komisję do dokonania oceny i wydzielenia dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania, o której mowa w załączniku nr 3 do zarządzenia nr 36/2014 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 14 listopada 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych oraz zasad i trybu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego (Dz. Urz. GITD poz. 22, z 2018 r. poz. 14 oraz z 2020 r. poz. 2), zwaną dalej „Komisją”.

2. W skład Komisji wchodzą:

1) Marcin Wójcik – Biuro Dyrektora Generalnego – Przewodniczący Komisji;

2) Barbara Bijata – Biuro Dyrektora Generalnego – Zastępca Przewodniczącego Komisji;

3) Adam Suchenek – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

4) Paulina Pudło – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

5) Sylwia Stachowiak – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

6) Krzysztof Zmijewski – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

7) Weronika Pietrzak – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

8) Aleksander Czekryszew – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

9) Ewa Rygalska – Biuro Dyrektora Generalnego – członek Komisji;

10) Marta Mirosz – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;

11) Marek Różański – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;

12) Rafał Wiśniewski – Biuro Teleinformatyki – członek Komisji;

13) Paweł Brzeziński – Biuro do spraw Transportu Międzynarodowego – członek Komisji;

14) Karolina Kierska – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;

15) Grażyna Wągrodzka – Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym – członek Komisji;

16) Adrian Maciąg – Biuro Finansowe – członek Komisji;

17) Kajetan Krasowski – Biuro Nadzoru Inspekcyjnego – członek Komisji;

18) Andrzej Lewandowski – Biuro Prawne – członek Komisji;

19) Magdalena Jończyk – Biuro Prawne – członek Komisji;

20) Anna Ziemińska-Pucułek – Biuro Informacji i Promocji – członek Komisji;

21) Olga Barszczewska – Biuro Kontroli Opłaty Elektronicznej – członek Komisji;

22) Agnieszka Madajczyk – Gabinet Głównego Inspektora – członek Komisji.