history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-03-08

§ 3. [1] W skład Komitetu wchodzą:

1) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Przewodniczący Komitetu;

2) Zastępca Dyrektora I Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

3) Zastępca Dyrektora III Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

4) Przedstawiciele Wykonawcy systemu informatycznego iBTM – Główny Dostawca;

5) Dyrektor Biura Teleinformatyki – Nadzór Projektu ze strony Dostawcy;

6) Zastępca Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego do którego należy realizacja zadań związanych z zarządzaniem archiwum zakładowym – Nadzór Projektu ze strony biznesu;

7) Zastępca Dyrektora Biura Finansowego – Nadzór Projektu ze strony biznesu.

[1] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 8/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 8 marca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem – „Budowa, utrzymanie i rozwój systemu informatycznego iBTM” (Dz.Urz.GITD. poz. 8). Zmiana weszła w życie 8 marca 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-03-08

§ 3. [1] W skład Komitetu wchodzą:

1) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Przewodniczący Komitetu;

2) Zastępca Dyrektora I Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

3) Zastępca Dyrektora III Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

4) Przedstawiciele Wykonawcy systemu informatycznego iBTM – Główny Dostawca;

5) Dyrektor Biura Teleinformatyki – Nadzór Projektu ze strony Dostawcy;

6) Zastępca Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego do którego należy realizacja zadań związanych z zarządzaniem archiwum zakładowym – Nadzór Projektu ze strony biznesu;

7) Zastępca Dyrektora Biura Finansowego – Nadzór Projektu ze strony biznesu.

[1] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 8/2024 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 8 marca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem – „Budowa, utrzymanie i rozwój systemu informatycznego iBTM” (Dz.Urz.GITD. poz. 8). Zmiana weszła w życie 8 marca 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-07-20 do 2024-03-07

§ 3. [1] W skład Komitetu wchodzą:

1) Zastępca Głównego Inspektora Transportu Drogowego do spraw transportu międzynarodowego i kontroli opłaty elektronicznej – Przewodniczący Komitetu;

2) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

3) Zastępca Dyrektora III Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

4) Przedstawiciele Wykonawcy systemu informatycznego iBTM – Główny Dostawca;

5) Dyrektor Biura Teleinformatyki – Nadzór Projektu ze strony Dostawcy;

6) Zastępca Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego do którego należy realizacja zadań związanych z zarządzaniem archiwum zakładowym – Nadzór Projektu ze strony biznesu;

7) Zastępca Dyrektora Biura Finansowego – Nadzór Projektu ze strony biznesu.

[1] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 15/2022 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 20 lipca 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem – „Budowa, utrzymanie i rozwój systemu informatycznego iBTM” (Dz.Urz.GITD. poz. 16). Zmiana weszła w życie 20 lipca 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-10-04 do 2022-07-19

§ 3. [1] W skład Komitetu wchodzą:

1) Zastępca Głównego Inspektora Transportu Drogowego do spraw transportu międzynarodowego i kontroli opłaty elektronicznej – Przewodniczący Komitetu;

2) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

3) Zastępca Dyrektora I Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

4) Przedstawiciele Wykonawcy systemu informatycznego iBTM – Główny Dostawca;

5) Dyrektor Biura Teleinformatyki – Nadzór Projektu ze strony Dostawcy;

6) Zastępca Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego do którego należy realizacja zadań związanych z zarządzaniem archiwum zakładowym – Nadzór Projektu ze strony biznesu;

7) Zastępca Dyrektora Biura Finansowego – Nadzór Projektu ze strony biznesu.

[1] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 27/2021 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 4 października 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem – „Budowa, utrzymanie i rozwój systemu informatycznego iBTM” (Dz.Urz.GITD. poz. 27). Zmiana weszła w życie 4 października 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-02-24 do 2021-10-03

§ 3. W skład Komitetu wchodzą:

1) Zastępca Głównego Inspektora Transportu Drogowego do spraw transportu międzynarodowego i kontroli opłaty elektronicznej – Przewodniczący Komitetu;

2) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

3) Zastępca Dyrektora I Biura do spraw Transportu Międzynarodowego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

4) Dyrektor Biura Teleinformatyki – Przedstawiciel Głównego Dostawcy;

5) Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

6) Zastępca Dyrektora Biura Finansowego – Przedstawiciel Głównego Użytkownika.