history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2021-09-10 do 2022-09-06

§ 12.

1. Dyrektor Generalny zapewnia funkcjonowanie, warunki działania, organizację pracy oraz realizuje politykę personalną Ministerstwa na podstawie i w zakresie określonym w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2020 r. poz. 265 i 285), w szczególności przez:

1) koordynowanie realizacji zadań związanych z rozwojem i funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych;

2) sprawowanie bezpośredniego nadzoru organizacyjnego nad komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie prawidłowego wykonywania przez nie zadań określonych przez Ministra;

3) nadzorowanie organizacyjne przebiegu prac nad terminowym przygotowaniem projektu budżetu w części dotyczącej Ministerstwa;

4) nadzorowanie spraw dotyczących zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz działań antyterrorystycznych;

5) nadzorowanie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych.

2. Dyrektor generalny może upoważnić dyrektora komórki organizacyjnej lub innego pracownika Ministerstwa do wykonywania w jego imieniu określonych czynności. Upoważnienia udziela się na piśmie.

3. Przepisy zarządzenia nie naruszają zakresu kompetencji dyrektora generalnego określonych w przepisach odrębnych.

4. Dyrektor generalny inicjuje, koordynuje i nadzoruje wykonywanie zadań przez:

1) Departament Informatyki;

2) Biuro Administracyjne;

3) Biuro Dyrektora Generalnego;

4) [3] Biuro Kontroli i Audytu z wyłączeniem spraw, o których mowa w § 2 ust. 5 pkt 10.

[3] § 12 ust. 4 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 38 Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 8 września 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zakresów czynności członków kierownictwa Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej (Dz.Urz.MRiPS. poz. 39). Zmiana weszła w życie 10 września 2021 r.

Wersja obowiązująca od 2021-09-10 do 2022-09-06

§ 12.

1. Dyrektor Generalny zapewnia funkcjonowanie, warunki działania, organizację pracy oraz realizuje politykę personalną Ministerstwa na podstawie i w zakresie określonym w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2020 r. poz. 265 i 285), w szczególności przez:

1) koordynowanie realizacji zadań związanych z rozwojem i funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych;

2) sprawowanie bezpośredniego nadzoru organizacyjnego nad komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie prawidłowego wykonywania przez nie zadań określonych przez Ministra;

3) nadzorowanie organizacyjne przebiegu prac nad terminowym przygotowaniem projektu budżetu w części dotyczącej Ministerstwa;

4) nadzorowanie spraw dotyczących zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz działań antyterrorystycznych;

5) nadzorowanie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych.

2. Dyrektor generalny może upoważnić dyrektora komórki organizacyjnej lub innego pracownika Ministerstwa do wykonywania w jego imieniu określonych czynności. Upoważnienia udziela się na piśmie.

3. Przepisy zarządzenia nie naruszają zakresu kompetencji dyrektora generalnego określonych w przepisach odrębnych.

4. Dyrektor generalny inicjuje, koordynuje i nadzoruje wykonywanie zadań przez:

1) Departament Informatyki;

2) Biuro Administracyjne;

3) Biuro Dyrektora Generalnego;

4) [3] Biuro Kontroli i Audytu z wyłączeniem spraw, o których mowa w § 2 ust. 5 pkt 10.

[3] § 12 ust. 4 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 38 Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 8 września 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zakresów czynności członków kierownictwa Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej (Dz.Urz.MRiPS. poz. 39). Zmiana weszła w życie 10 września 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-12-24 do 2021-09-09

§ 12.

1. Dyrektor Generalny zapewnia funkcjonowanie, warunki działania, organizację pracy oraz realizuje politykę personalną Ministerstwa na podstawie i w zakresie określonym w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2020 r. poz. 265 i 285), w szczególności przez:

1) koordynowanie realizacji zadań związanych z rozwojem i funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych;

2) sprawowanie bezpośredniego nadzoru organizacyjnego nad komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie prawidłowego wykonywania przez nie zadań określonych przez Ministra;

3) nadzorowanie organizacyjne przebiegu prac nad terminowym przygotowaniem projektu budżetu w części dotyczącej Ministerstwa;

4) nadzorowanie spraw dotyczących zarządzania kryzysowego, spraw obronnych oraz działań antyterrorystycznych;

5) nadzorowanie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych.

2. Dyrektor generalny może upoważnić dyrektora komórki organizacyjnej lub innego pracownika Ministerstwa do wykonywania w jego imieniu określonych czynności. Upoważnienia udziela się na piśmie.

3. Przepisy zarządzenia nie naruszają zakresu kompetencji dyrektora generalnego określonych w przepisach odrębnych.

4. Dyrektor generalny inicjuje, koordynuje i nadzoruje wykonywanie zadań przez:

1) Departament Informatyki;

2) Biuro Administracyjne;

3) Biuro Dyrektora Generalnego;

4) Biuro Kontroli i Audytu z wyłączeniem spraw, o których mowa w § 2 ust. 5 pkt 5.