history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2019-03-07    (DUKGP2019.24 tekst jednolity)

§ 29. 1. Kierownik izby, a w razie jego nieobecności wyznaczony przez niego policjant, sporządza meldunek o przebiegu wydarzenia nadzwyczajnego i przekazuje go w terminie 7 dni od dnia tego wydarzenia kierownikowi właściwej do spraw konwojowych komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji.

2. Meldunek, o którym mowa w ust. 1, powinien zawierać w szczególności następujące informacje:

1) nazwę jednostki, na obszarze właściwości w której doszło do wydarzenia nadzwyczajnego;

2) stopień, imię i nazwisko, stanowisko służbowe i staż służby policjanta, o którym mowa w § 14 ust. 2 i 3, pełniącego służbę w izbie w czasie, w którym doszło do wydarzenia nadzwyczajnego, oraz termin, w którym uczestniczył on w doskonaleniu zawodowym, o którym mowa w § 3;

3) czas, miejsce oraz rodzaj wydarzenia nadzwyczajnego;

4) opis sposobu nadzoru nad:

a) realizacją zadań związanych z funkcjonowaniem izby,

b) pełnioną służbą w izbie przez bezpośrednich przełożonych policjantów wykonujących te zadania;

5) dane personalne osoby lub osób uczestniczących w wydarzeniu nadzwyczajnym;

6) szczegółowy opis przebiegu i skutków wydarzenia nadzwyczajnego;

7) opis czynności podjętych po wydarzeniu nadzwyczajnym oraz dane personalne osób uczestniczących w tych czynnościach;

8) wskazanie naruszonych przepisów prawa;

9) opis planowanych przedsięwzięć zmierzających do wyeliminowania możliwości wystąpienia podobnych wydarzeń nadzwyczajnych.

Wersja obowiązująca od 2019-03-07    (DUKGP2019.24 tekst jednolity)

§ 29. 1. Kierownik izby, a w razie jego nieobecności wyznaczony przez niego policjant, sporządza meldunek o przebiegu wydarzenia nadzwyczajnego i przekazuje go w terminie 7 dni od dnia tego wydarzenia kierownikowi właściwej do spraw konwojowych komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji.

2. Meldunek, o którym mowa w ust. 1, powinien zawierać w szczególności następujące informacje:

1) nazwę jednostki, na obszarze właściwości w której doszło do wydarzenia nadzwyczajnego;

2) stopień, imię i nazwisko, stanowisko służbowe i staż służby policjanta, o którym mowa w § 14 ust. 2 i 3, pełniącego służbę w izbie w czasie, w którym doszło do wydarzenia nadzwyczajnego, oraz termin, w którym uczestniczył on w doskonaleniu zawodowym, o którym mowa w § 3;

3) czas, miejsce oraz rodzaj wydarzenia nadzwyczajnego;

4) opis sposobu nadzoru nad:

a) realizacją zadań związanych z funkcjonowaniem izby,

b) pełnioną służbą w izbie przez bezpośrednich przełożonych policjantów wykonujących te zadania;

5) dane personalne osoby lub osób uczestniczących w wydarzeniu nadzwyczajnym;

6) szczegółowy opis przebiegu i skutków wydarzenia nadzwyczajnego;

7) opis czynności podjętych po wydarzeniu nadzwyczajnym oraz dane personalne osób uczestniczących w tych czynnościach;

8) wskazanie naruszonych przepisów prawa;

9) opis planowanych przedsięwzięć zmierzających do wyeliminowania możliwości wystąpienia podobnych wydarzeń nadzwyczajnych.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-03-09 do 2019-03-06

§ 29. [2] 1. Kierownik izby, a w razie jego nieobecności wyznaczony przez niego policjant, sporządza meldunek o przebiegu wydarzenia nadzwyczajnego i przekazuje go w terminie 7 dni od dnia tego wydarzenia kierownikowi właściwej do spraw konwojowych komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji.

2. Meldunek, o którym mowa w ust. 1, powinien zawierać w szczególności następujące informacje:

1) nazwę jednostki, na obszarze właściwości której doszło do wydarzenia nadzwyczajnego;

2) stopień, imię i nazwisko, stanowisko służbowe i staż służby policjanta, o którym mowa w § 14 ust. 2 i 3, pełniącego służbę w izbie w czasie, w którym doszło do wydarzenia nadzwyczajnego, oraz termin, w którym uczestniczył on w doskonaleniu zawodowym, o którym mowa w § 3;

3) czas, miejsce oraz rodzaj wydarzenia nadzwyczajnego;

4) opis sposobu nadzoru nad:

a) realizacją zadań związanych z funkcjonowaniem izby,

b) pełnioną służbą w izbie przez bezpośrednich przełożonych policjantów wykonujących te zadania;

5) dane personalne osoby lub osób uczestniczących w wydarzeniu nadzwyczajnym;

6) szczegółowy opis przebiegu i skutków wydarzenia nadzwyczajnego;

7) opis czynności podjętych po wydarzeniu nadzwyczajnym oraz dane personalne osób uczestniczących w tych czynnościach;

8) wskazanie naruszonych przepisów prawa;

9) opis planowanych przedsięwzięć zmierzających do wyeliminowania możliwości wystąpienia podobnych wydarzeń nadzwyczajnych.

[2] § 29 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 28 Komendanta Głównego Policji z dnia 20 lutego 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie metod i form wykonywania zadań w policyjnej izbie dziecka (Dz.U.KGP. poz. 36). Zmiana weszła w życie 9 marca 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-12-01 do 2018-03-08

§ 29.  1. Kierownik izby, a pod jego nieobecność wyznaczony przez niego policjant, sporządza meldunek, opisujący przyczyny i okoliczności, w których doszło do wydarzenia nadzwyczajnego i przekazuje go w terminie 7 dni od daty tego wydarzenia kierownikowi komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji właściwej do spraw konwojowych.

2. Meldunek, o którym mowa w ust. 1, w szczególności powinien zawierać następujące informacje:

1) czas, miejsce oraz rodzaj wydarzenia nadzwyczajnego;

2) stopień, imię i nazwisko oraz staż służby policjanta, o którym mowa w § 14 ust. 2 i 3, pełniącego służbę w izbie w czasie, w którym doszło do wydarzenia nadzwyczajnego, oraz termin, w którym uczestniczył on w doskonaleniu zawodowym, o którym mowa w § 3;

3) dane osobowe osoby lub osób uczestniczących w wydarzeniu nadzwyczajnym;

4) szczegółowy opis wydarzenia nadzwyczajnego;

5) czynności podjęte po wydarzeniu nadzwyczajnym;

6) dane osobowe osoby uczestniczącej w czynnościach, o których mowa w pkt 5;

7) wskazanie przepisów służbowych, co do których zachodzi przypuszczenie ich naruszenia;

8) przedsięwzięcia zmierzające do wyeliminowania w przyszłości podobnych wydarzeń nadzwyczajnych.

3. Kopię zaakceptowanej analizy meldunku kierownik komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji właściwej do spraw konwojowych przesyła do komórki organizacyjnej komendy wojewódzkiej (Stołecznej) Policji właściwej do spraw kontroli oraz do komórki organizacyjnej Komendy Głównej Policji właściwej do spraw konwojowych.