Wersja obowiązująca od 2022-08-11 do 2023-08-17 (M.P.2022.786 tekst jednolity)
1. Obsługę organizacyjno-techniczną prac Komitetu zapewnia urząd obsługujący ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
2. Posiedzenia Komitetu przygotowuje i obsługuje sekretarz Komitetu będący pracownikiem urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
3. Do zadań sekretarza Komitetu należy:
1) zapewnianie właściwego przygotowania i sprawnej obsługi posiedzeń Komitetu, w tym:
a) przygotowanie projektu porządku obrad oraz koordynacja przygotowania oraz dostarczenia materiałów i projektów dokumentów przeznaczonych do rozpatrzenia, w szczególności projektów uchwał,
b) sporządzenie listy obecności na posiedzeniu Komitetu,
c) sporządzenie protokołu z posiedzenia Komitetu, zawierającego w szczególności:
– porządek posiedzenia,
– imiona i nazwiska osób biorących udział w posiedzeniu,
– wnioski osób biorących udział w posiedzeniu,
– odpisy uchwał Komitetu podjętych podczas posiedzenia,
– inne ustalenia Komitetu i przewodniczącego Komitetu;
2) uczestniczenie w posiedzeniach Komitetu;
3) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Komitetu, w szczególności protokołów z posiedzeń;
4) wykonywanie innych zadań zleconych przez przewodniczącego Komitetu.
Wersja obowiązująca od 2022-08-11 do 2023-08-17 (M.P.2022.786 tekst jednolity)
1. Obsługę organizacyjno-techniczną prac Komitetu zapewnia urząd obsługujący ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
2. Posiedzenia Komitetu przygotowuje i obsługuje sekretarz Komitetu będący pracownikiem urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
3. Do zadań sekretarza Komitetu należy:
1) zapewnianie właściwego przygotowania i sprawnej obsługi posiedzeń Komitetu, w tym:
a) przygotowanie projektu porządku obrad oraz koordynacja przygotowania oraz dostarczenia materiałów i projektów dokumentów przeznaczonych do rozpatrzenia, w szczególności projektów uchwał,
b) sporządzenie listy obecności na posiedzeniu Komitetu,
c) sporządzenie protokołu z posiedzenia Komitetu, zawierającego w szczególności:
– porządek posiedzenia,
– imiona i nazwiska osób biorących udział w posiedzeniu,
– wnioski osób biorących udział w posiedzeniu,
– odpisy uchwał Komitetu podjętych podczas posiedzenia,
– inne ustalenia Komitetu i przewodniczącego Komitetu;
2) uczestniczenie w posiedzeniach Komitetu;
3) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Komitetu, w szczególności protokołów z posiedzeń;
4) wykonywanie innych zadań zleconych przez przewodniczącego Komitetu.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-10-28 do 2022-08-10 (M.P.2020.1004 tekst jednolity)
1. Obsługę organizacyjno-techniczną prac Komitetu zapewnia urząd obsługujący ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
2. Posiedzenia Komitetu przygotowuje i obsługuje sekretarz Komitetu będący pracownikiem urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
3. Do zadań sekretarza Komitetu należy:
1) zapewnianie właściwego przygotowania i sprawnej obsługi posiedzeń Komitetu, w tym:
a) przygotowanie projektu porządku obrad oraz koordynacja przygotowania oraz dostarczenia materiałów i projektów dokumentów przeznaczonych do rozpatrzenia, w szczególności projektów uchwał,
b) sporządzenie listy obecności na posiedzeniu Komitetu,
c) sporządzenie protokołu z posiedzenia Komitetu, zawierającego w szczególności:
– porządek posiedzenia,
– imiona i nazwiska osób biorących udział w posiedzeniu,
– wnioski osób biorących udział w posiedzeniu,
– odpisy uchwał Komitetu podjętych podczas posiedzenia,
– inne ustalenia Komitetu i przewodniczącego Komitetu;
2) uczestniczenie w posiedzeniach Komitetu;
3) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Komitetu, w szczególności protokołów z posiedzeń;
4) wykonywanie innych zadań zleconych przez przewodniczącego Komitetu.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-03-04 do 2020-10-27
1. [5] Obsługę organizacyjno-techniczną prac Komitetu zapewnia urząd obsługujący ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
2. [6] Posiedzenia Komitetu przygotowuje i obsługuje sekretarz Komitetu będący pracownikiem urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
3. Do zadań sekretarza Komitetu należy:
1) zapewnianie właściwego przygotowania i sprawnej obsługi posiedzeń Komitetu, w tym:
a) przygotowanie projektu porządku obrad oraz koordynacja przygotowania oraz dostarczenia materiałów i projektów dokumentów przeznaczonych do rozpatrzenia, w szczególności projektów uchwał,
b) sporządzenie listy obecności na posiedzeniu Komitetu,
c) sporządzenie protokołu z posiedzenia Komitetu, zawierającego w szczególności:
– porządek posiedzenia,
– imiona i nazwiska osób biorących udział w posiedzeniu,
– wnioski osób biorących udział w posiedzeniu,
– odpisy uchwał Komitetu podjętych podczas posiedzenia,
– inne ustalenia Komitetu i przewodniczącego Komitetu;
2) uczestniczenie w posiedzeniach Komitetu;
3) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Komitetu, w szczególności protokołów z posiedzeń;
4) wykonywanie innych zadań zleconych przez przewodniczącego Komitetu.
[5] § 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 29 Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 lutego 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Elektronicznego Systemu Poboru Opłat (M.P. poz. 235). Zmiana weszła w życie 4 marca 2020 r.
[6] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 29 Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 lutego 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Elektronicznego Systemu Poboru Opłat (M.P. poz. 235). Zmiana weszła w życie 4 marca 2020 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-08-24 do 2020-03-03
1. [5] Obsługę organizacyjno-techniczną prac Komitetu zapewnia urząd obsługujący ministra właściwego do spraw transportu.
2. [6] Posiedzenia Komitetu przygotowuje i obsługuje Sekretarz Komitetu będący pracownikiem urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw transportu.
3. Do zadań sekretarza Komitetu należy:
1) zapewnianie właściwego przygotowania i sprawnej obsługi posiedzeń Komitetu, w tym:
a) przygotowanie projektu porządku obrad oraz koordynacja przygotowania oraz dostarczenia materiałów i projektów dokumentów przeznaczonych do rozpatrzenia, w szczególności projektów uchwał,
b) sporządzenie listy obecności na posiedzeniu Komitetu,
c) sporządzenie protokołu z posiedzenia Komitetu, zawierającego w szczególności:
– porządek posiedzenia,
– imiona i nazwiska osób biorących udział w posiedzeniu,
– wnioski osób biorących udział w posiedzeniu,
– odpisy uchwał Komitetu podjętych podczas posiedzenia,
– inne ustalenia Komitetu i przewodniczącego Komitetu;
2) uczestniczenie w posiedzeniach Komitetu;
3) [7] gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Komitetu, w szczególności protokołów z posiedzeń;
4) wykonywanie innych zadań zleconych przez przewodniczącego Komitetu.
[5] § 4 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) zarządzenia nr 125 Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 sierpnia 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Elektronicznego Systemu Poboru Opłat (M.P. poz. 764). Zmiana weszła w życie 24 sierpnia 2019 r.
[6] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. b) zarządzenia nr 125 Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 sierpnia 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Elektronicznego Systemu Poboru Opłat (M.P. poz. 764). Zmiana weszła w życie 24 sierpnia 2019 r.
[7] § 4 ust. 3 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. c) zarządzenia nr 125 Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 sierpnia 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Elektronicznego Systemu Poboru Opłat (M.P. poz. 764). Zmiana weszła w życie 24 sierpnia 2019 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-07-25 do 2019-08-23
1. Obsługę organizacyjno-techniczną prac Komitetu zapewnia Ministerstwo Infrastruktury.
2. Posiedzenia Komitetu przygotowuje i obsługuje sekretarz Komitetu będący pracownikiem Ministerstwa Infrastruktury.
3. Do zadań sekretarza Komitetu należy:
1) zapewnianie właściwego przygotowania i sprawnej obsługi posiedzeń Komitetu, w tym:
a) przygotowanie projektu porządku obrad oraz koordynacja przygotowania oraz dostarczenia materiałów i projektów dokumentów przeznaczonych do rozpatrzenia, w szczególności projektów uchwał,
b) sporządzenie listy obecności na posiedzeniu Komitetu,
c) sporządzenie protokołu z posiedzenia Komitetu, zawierającego w szczególności:
– porządek posiedzenia,
– imiona i nazwiska osób biorących udział w posiedzeniu,
– wnioski osób biorących udział w posiedzeniu,
– odpisy uchwał Komitetu podjętych podczas posiedzenia,
– inne ustalenia Komitetu i przewodniczącego Komitetu;
2) uczestniczenie w posiedzeniach Komitetu;
3) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Komitetu, w szczególności uchwał i protokołów posiedzeń;
4) wykonywanie innych zadań zleconych przez przewodniczącego Komitetu.