history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-04-12    (Dz.U.2024.561 tekst jednolity)

Art. 5. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2024-04-12    (Dz.U.2024.561 tekst jednolity)

Art. 5. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-08 do 2024-04-11    (Dz.U.2022.2542 tekst jednolity)

Art. 5. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-01-22 do 2022-12-07    (Dz.U.2021.146 tekst jednolity)

Art. 5. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-24 do 2021-01-21    (Dz.U.2020.292 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-07-06 do 2020-02-23    (Dz.U.2018.1311 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-03-30 do 2018-07-05    (Dz.U.2017.680 tekst jednolity)

Art. 5. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-01 do 2017-03-29

[8] (uchylony)

[8] Art. 5 uchylony przez art. 30 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. poz. 2260). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-09-02 do 2016-12-31    (Dz.U.2014.1160 tekst jednolity)

[Reprezentacja Skarbu Państwa w PKP SA ] Minister właściwy do spraw transportu reprezentuje w PKP SA Skarb Państwa.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-10-27 do 2014-09-01

Minister właściwy do spraw transportu reprezentuje w PKP SA Skarb Państwa.