history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-06-15    (Dz.U.2023.1109 tekst jednolity)

Art. 36. [Dane służące do składania podpisu elektronicznego] 1. Dane służące do składania podpisu elektronicznego są udzielane radcom i referendarzom po złożeniu stosownego wniosku za pośrednictwem Prezesa Prokuratorii Generalnej.

2. Dopuszcza się również komunikowanie się radcy i referendarza z sądem przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego albo podpisu osobistego.

Wersja obowiązująca od 2023-06-15    (Dz.U.2023.1109 tekst jednolity)

Art. 36. [Dane służące do składania podpisu elektronicznego] 1. Dane służące do składania podpisu elektronicznego są udzielane radcom i referendarzom po złożeniu stosownego wniosku za pośrednictwem Prezesa Prokuratorii Generalnej.

2. Dopuszcza się również komunikowanie się radcy i referendarza z sądem przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego albo podpisu osobistego.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-10-14 do 2023-06-14    (Dz.U.2022.2100 tekst jednolity)

Art. 36. [Dane służące do składania podpisu elektronicznego] 1. Dane służące do składania podpisu elektronicznego są udzielane radcom i referendarzom po złożeniu stosownego wniosku za pośrednictwem Prezesa Prokuratorii Generalnej.

2. Dopuszcza się również komunikowanie się radcy i referendarza z sądem przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego albo podpisu osobistego.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-11-30 do 2022-10-13    (Dz.U.2021.2180 tekst jednolity)

[Dane służące do składania podpisu elektronicznego] 1. Dane służące do składania podpisu elektronicznego są udzielane radcom i referendarzom po złożeniu stosownego wniosku za pośrednictwem Prezesa Prokuratorii Generalnej.

2. Dopuszcza się również komunikowanie się radcy i referendarza z sądem przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego albo podpisu osobistego.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-04-28 do 2021-11-29    (Dz.U.2020.762 tekst jednolity)

[Dane służące do składania podpisu elektronicznego ] 1. Dane służące do składania podpisu elektronicznego są udzielane radcom i referendarzom po złożeniu stosownego wniosku za pośrednictwem Prezesa Prokuratorii Generalnej.

2. Dopuszcza się również komunikowanie się radcy i referendarza z sądem przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego albo podpisu osobistego.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-07-09 do 2020-04-27    (Dz.U.2019.1265 tekst jednolity)

[Dane służące do składania podpisu elektronicznego ] 1. Dane służące do składania podpisu elektronicznego są udzielane radcom i referendarzom po złożeniu stosownego wniosku za pośrednictwem Prezesa Prokuratorii Generalnej.

2. Dopuszcza się również komunikowanie się radcy i referendarza z sądem przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego albo podpisu osobistego.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-04 do 2019-07-08

Art. 36. [Dane służące do składania podpisu elektronicznego ] 1. Dane służące do składania podpisu elektronicznego są udzielane radcom i referendarzom po złożeniu stosownego wniosku za pośrednictwem Prezesa Prokuratorii Generalnej.

2. Dopuszcza się również komunikowanie się radcy i referendarza z sądem przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego albo podpisu osobistego. [1]

[1] Art. 36 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 41 ustawy z dnia 6 grudnia 2018 r. o zmianie ustawy o dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r. poz. 60). Zmiana weszła w życie 4 marca 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-09-11 do 2019-03-03

Art. 36. [Dane służące do składania podpisu elektronicznego] 1. Dane służące do składania podpisu elektronicznego są udzielane radcom i referendarzom po złożeniu stosownego wniosku za pośrednictwem Prezesa Prokuratorii Generalnej.

2. Dopuszcza się również komunikowanie się radcy i referendarza z sądem przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego albo podpisu zaufanego [1] .

[1] Art. 36 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 54 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1544). Zmiana weszła w życie 11 września 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-01 do 2018-09-10

Art. 36. [Dane służące do składania podpisu elektronicznego ] 1. Dane służące do składania podpisu elektronicznego są udzielane radcom i referendarzom po złożeniu stosownego wniosku za pośrednictwem Prezesa Prokuratorii Generalnej.

2. Dopuszcza się również komunikowanie się radcy i referendarza z sądem przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego albo podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP.