history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-06-12    (Dz.U.2023.1094 tekst jednolity)

Art. 34. [Forma wnoszenia uwag i wniosków] Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

1) w formie pisemnej;

2) ustnie do protokołu;

3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Wersja obowiązująca od 2023-06-12    (Dz.U.2023.1094 tekst jednolity)

Art. 34. [Forma wnoszenia uwag i wniosków] Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

1) w formie pisemnej;

2) ustnie do protokołu;

3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-05-16 do 2023-06-11    (Dz.U.2022.1029 tekst jednolity)

[Forma wnoszenia uwag i wniosków ] Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

1) w formie pisemnej;

2) ustnie do protokołu;

3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-12-21 do 2022-05-15    (Dz.U.2021.2373 tekst jednolity)

Art. 34. [Forma wnoszenia uwag i wniosków ] Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

1) w formie pisemnej;

2) ustnie do protokołu;

3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-02-05 do 2021-12-20    (Dz.U.2021.247 tekst jednolity)

[Forma wnoszenia uwag i wniosków ] Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

1) w formie pisemnej;

2) ustnie do protokołu;

3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-21 do 2021-02-04    (Dz.U.2020.283 tekst jednolity)

[Forma wnoszenia uwag i wniosków ] Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

1) w formie pisemnej;

2) ustnie do protokołu;

3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-10-31 do 2020-02-20    (Dz.U.2018.2081 tekst jednolity)

Art. 34. [Forma wnoszenia uwag i wniosków ] Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

1) w formie pisemnej;

2) ustnie do protokołu;

3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-07-21 do 2018-10-30    (Dz.U.2017.1405 tekst jednolity)

Art. 34. [Forma wnoszenia uwag i wniosków ] Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

1) w formie pisemnej;

2) ustnie do protokołu;

3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-10-07 do 2017-07-20

[Forma wnoszenia uwag i wniosków] Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

1) w formie pisemnej;

2) ustnie do protokołu;

3) [4] za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

[4] Art. 34 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 103 pkt 1 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. poz. 1579). Zmiana weszła w życie 7 października 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-03-16 do 2016-10-06    (Dz.U.2016.353 tekst jednolity)

[Forma wnoszenia uwag i wniosków ] Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

1) w formie pisemnej;

2) ustnie do protokołu;

3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262, z 2014 r. poz. 1662 oraz z 2015 r. poz. 1893).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-10-24 do 2016-03-15    (Dz.U.2013.1235 tekst jednolity)

[Forma wnoszenia uwag i wniosków ] Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

1) w formie pisemnej;

2) ustnie do protokołu;

3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-11-15 do 2013-10-23

Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

1) w formie pisemnej;

2) ustnie do protokołu;

3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz. 1450, z późn. zm.17)).