history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2020-07-03 do 2022-09-01    (Dz.U.2020.1189 tekst jednolity)

§ 13. [Opinia] 1. Opinia powinna zawierać w szczególności:

1) stopień policyjny, imię i nazwisko badanego oraz imię jego ojca;

2) numer identyfikacyjny badanego;

3) stanowisko służbowe, którego badanie dotyczyło, oraz nazwę komórki i jednostki organizacyjnej Policji, w której to stanowisko służbowe występuje;

4) wynik badania lub testu, a w przypadku badania psychofizjologicznego – również informację o jego przebiegu;

5) pieczęć i podpis przeprowadzającego badanie albo pieczęcie i podpisy przeprowadzających badanie oraz osób obecnych w czasie przeprowadzania testu.

2. Opinię sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden przesyła się wnioskodawcy, a drugi włącza się do dokumentacji z badań lub testu. Na przesyłce, pod adresem wnioskodawcy umieszcza się napis „w sekretariacie nie otwierać”.

3. Wnioskodawca na wniosek badanego udostępnia mu opinię do wglądu. Miejsce i termin udostępnienia opinii wnioskodawca określa w uzgodnieniu z badanym.

4. Wnioskodawca, po zapoznaniu się z opinią, rozstrzyga o sposobie wykorzystania wyniku badania oraz o dalszym postępowaniu w odniesieniu do badanego.

Wersja obowiązująca od 2020-07-03 do 2022-09-01    (Dz.U.2020.1189 tekst jednolity)

§ 13. [Opinia] 1. Opinia powinna zawierać w szczególności:

1) stopień policyjny, imię i nazwisko badanego oraz imię jego ojca;

2) numer identyfikacyjny badanego;

3) stanowisko służbowe, którego badanie dotyczyło, oraz nazwę komórki i jednostki organizacyjnej Policji, w której to stanowisko służbowe występuje;

4) wynik badania lub testu, a w przypadku badania psychofizjologicznego – również informację o jego przebiegu;

5) pieczęć i podpis przeprowadzającego badanie albo pieczęcie i podpisy przeprowadzających badanie oraz osób obecnych w czasie przeprowadzania testu.

2. Opinię sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden przesyła się wnioskodawcy, a drugi włącza się do dokumentacji z badań lub testu. Na przesyłce, pod adresem wnioskodawcy umieszcza się napis „w sekretariacie nie otwierać”.

3. Wnioskodawca na wniosek badanego udostępnia mu opinię do wglądu. Miejsce i termin udostępnienia opinii wnioskodawca określa w uzgodnieniu z badanym.

4. Wnioskodawca, po zapoznaniu się z opinią, rozstrzyga o sposobie wykorzystania wyniku badania oraz o dalszym postępowaniu w odniesieniu do badanego.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-05-25 do 2020-07-02

[11] 1. Opinia powinna zawierać w szczególności:

1) stopień policyjny, imię i nazwisko badanego oraz imię jego ojca;

2) numer identyfikacyjny badanego;

3) stanowisko służbowe, którego badanie dotyczyło, oraz nazwę komórki i jednostki organizacyjnej Policji, w której to stanowisko służbowe występuje;

4) wynik badania lub testu, a w przypadku badania psychofizjologicznego – również informację o jego przebiegu;

5) pieczęć i podpis przeprowadzającego badanie albo pieczęcie i podpisy przeprowadzających badanie oraz osób obecnych w czasie przeprowadzania testu.

2. Opinię sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden przesyła się wnioskodawcy, a drugi włącza się do dokumentacji z badań lub testu. Na przesyłce, pod adresem wnioskodawcy umieszcza się napis „w sekretariacie nie otwierać”.

3. Wnioskodawca na wniosek badanego udostępnia mu opinię do wglądu. Miejsce i termin udostępnienia opinii wnioskodawca określa w uzgodnieniu z badanym.

4. Wnioskodawca, po zapoznaniu się z opinią, rozstrzyga o sposobie wykorzystania wyniku badania oraz o dalszym postępowaniu w odniesieniu do badanego.

[11] § 13 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 10 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 kwietnia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu i warunków ustalania zdolności fizycznej i psychicznej policjantów do służby na określonych stanowiskach lub w określonych komórkach organizacyjnych jednostek Policji (Dz.U. Nr 94, poz. 557). Zmiana weszła w życie 25 maja 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-04-25 do 2011-05-24

1. Opinia, o której mowa w § 12 ust. 1, powinna zawierać w szczególności:

1) stopień policyjny, imię i nazwisko badanego oraz imię jego ojca;

2) numer identyfikacyjny badanego;

3) stanowisko służbowe, którego badanie dotyczyło, oraz nazwę komórki i jednostki organizacyjnej Policji, w której ono występuje;

4) przebieg i wynik badania;

5) pieczęć i podpis przeprowadzającego badanie albo pieczęcie i podpisy przeprowadzających oraz uczestniczących w przeprowadzeniu testu.

2. Opinię sporządza się w dwóch egzemplarzach. Drugi egzemplarz opinii z badania psychofizjologicznego zawiera dodatkowo opis stwierdzonych w badaniu przeciwwskazań do objęcia lub zajmowania stanowiska służbowego albo do podjęcia lub dalszego pełnienia służby w komórce organizacyjnej wskazanej we wniosku.

3. Pierwszy egzemplarz opinii niezwłocznie przesyła się wnioskodawcy. Przesyłkę, pod adresem, opatruje się dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”.

4. Drugi egzemplarz opinii udostępnia się do wglądu wnioskodawcy lub osobie przez niego upoważnionej oraz badanemu – na jego wniosek.

5. Wnioskodawca, po zapoznaniu się z przeciwwskazaniami, o których mowa w ust. 2, rozstrzyga o dalszym postępowaniu w odniesieniu do badanego.