history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2022-06-23

§ 14. [Zasady wypełniania w postaci elektronicznej] Świadectwa, świadectwa placówek artystycznych i dyplomy mogą być wypełniane w postaci elektronicznej oraz wydrukowane z pominięciem zawartych we wzorze odpowiednio świadectwa, świadectwa placówki artystycznej lub dyplomu:

1) linii przerywanych oznaczających miejsca przeznaczone na wpisanie: imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, numeru PESEL ucznia albo absolwenta, semestru, klasy, nazwy, numeru i imienia szkoły artystycznej lub placówki artystycznej, nazwy miejscowości i województwa, w którym znajduje się szkoła artystyczna lub placówka artystyczna, cyklu, kierunku, działu, wydziału, specjalności, specjalizacji, w której kształcił się uczeń lub absolwent, instrumentu, w zakresie gry na którym kształcił się uczeń lub absolwent, okresu nauczania, typu i klasy szkoły ogólnokształcącej, dla której została zrealizowana podstawa programowa kształcenia ogólnego w danej klasie szkoły artystycznej realizującej kształcenie ogólne, tytułu zawodowego, numeru świadectwa, świadectwa placówki artystycznej lub dyplomu, miejscowości i daty wydania świadectwa, świadectwa placówki artystycznej lub dyplomu, średniej ocen, ocen zachowania i z religii/etyki, nazw obowiązkowych i dodatkowych zajęć edukacyjnych oraz ocen z tych zajęć, informacji o przebiegu nauki oraz szczególnych osiągnięć ucznia albo absolwenta; w miejscu linii przerywanych wpisuje się odpowiednie dane;

2) linii przerywanych oznaczających miejsca przeznaczone na odcisk pieczęci i podpis dyrektora szkoły artystycznej lub placówki artystycznej oraz podpis osoby wskazanej na wzorze druku;

3) linii przerywanych w wyrazach „uczęszczał...”, „został...”, „ukończył...”, „otrzymał...”, „przystąpił...” i „zdał... ”; w przypadku uczennicy lub absolwentki w miejscu linii przerywanych wpisuje się „a”;

4) linii przerywanych w wyrazie „...letnim” – w miejscu linii przerywanej wpisuje się „cztero” lub „sześcio”;

5) linii przerywanej w wyrazie „promocj...” i „dopuszczon...” – w miejscu linii przerywanej wpisuje się odpowiednią literę;

6) linii przerywanej przed wyrazem „otrzymał...” oznaczającej miejsce przeznaczone na wpisanie informacji o nieuzyskaniu promocji do klasy programowo wyższej; w przypadku uzyskania promocji do klasy programowo wyższej nie drukuje się linii przerywanej;

6a) [6] linii przerywanej przed wyrazem „jest” oznaczającej miejsce na wpisanie informacji o braku równoważności danego świadectwa szkolnego lub świadectwa ukończenia szkoły artystycznej odpowiednio ze świadectwem szkolnym stwierdzającym promocję z wyróżnieniem do klasy VII szkoły podstawowej albo świadectwem ukończenia szkoły podstawowej z wyróżnieniem; w przypadku wystąpienia równoważności nie drukuje się linii przerywanej;

7) linii przerywanej przed wyrazem „przystąpił...” oznaczającej miejsce przeznaczone na wpisanie informacji o nieprzystąpieniu do egzaminu dyplomowego; w przypadku przystąpienia do egzaminu dyplomowego nie drukuje się linii przerywanej;

8) oznaczenia miejsca, w którym umieszcza się odcisk pieczęci urzędowej szkoły artystycznej lub placówki artystycznej.

[6] § 14 pkt 6a dodany przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 31 maja 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków publicznych szkół i placówek artystycznych (Dz.U. poz. 1217). Zmiana weszła w życie 23 czerwca 2022 r.

Wersja obowiązująca od 2022-06-23

§ 14. [Zasady wypełniania w postaci elektronicznej] Świadectwa, świadectwa placówek artystycznych i dyplomy mogą być wypełniane w postaci elektronicznej oraz wydrukowane z pominięciem zawartych we wzorze odpowiednio świadectwa, świadectwa placówki artystycznej lub dyplomu:

1) linii przerywanych oznaczających miejsca przeznaczone na wpisanie: imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, numeru PESEL ucznia albo absolwenta, semestru, klasy, nazwy, numeru i imienia szkoły artystycznej lub placówki artystycznej, nazwy miejscowości i województwa, w którym znajduje się szkoła artystyczna lub placówka artystyczna, cyklu, kierunku, działu, wydziału, specjalności, specjalizacji, w której kształcił się uczeń lub absolwent, instrumentu, w zakresie gry na którym kształcił się uczeń lub absolwent, okresu nauczania, typu i klasy szkoły ogólnokształcącej, dla której została zrealizowana podstawa programowa kształcenia ogólnego w danej klasie szkoły artystycznej realizującej kształcenie ogólne, tytułu zawodowego, numeru świadectwa, świadectwa placówki artystycznej lub dyplomu, miejscowości i daty wydania świadectwa, świadectwa placówki artystycznej lub dyplomu, średniej ocen, ocen zachowania i z religii/etyki, nazw obowiązkowych i dodatkowych zajęć edukacyjnych oraz ocen z tych zajęć, informacji o przebiegu nauki oraz szczególnych osiągnięć ucznia albo absolwenta; w miejscu linii przerywanych wpisuje się odpowiednie dane;

2) linii przerywanych oznaczających miejsca przeznaczone na odcisk pieczęci i podpis dyrektora szkoły artystycznej lub placówki artystycznej oraz podpis osoby wskazanej na wzorze druku;

3) linii przerywanych w wyrazach „uczęszczał...”, „został...”, „ukończył...”, „otrzymał...”, „przystąpił...” i „zdał... ”; w przypadku uczennicy lub absolwentki w miejscu linii przerywanych wpisuje się „a”;

4) linii przerywanych w wyrazie „...letnim” – w miejscu linii przerywanej wpisuje się „cztero” lub „sześcio”;

5) linii przerywanej w wyrazie „promocj...” i „dopuszczon...” – w miejscu linii przerywanej wpisuje się odpowiednią literę;

6) linii przerywanej przed wyrazem „otrzymał...” oznaczającej miejsce przeznaczone na wpisanie informacji o nieuzyskaniu promocji do klasy programowo wyższej; w przypadku uzyskania promocji do klasy programowo wyższej nie drukuje się linii przerywanej;

6a) [6] linii przerywanej przed wyrazem „jest” oznaczającej miejsce na wpisanie informacji o braku równoważności danego świadectwa szkolnego lub świadectwa ukończenia szkoły artystycznej odpowiednio ze świadectwem szkolnym stwierdzającym promocję z wyróżnieniem do klasy VII szkoły podstawowej albo świadectwem ukończenia szkoły podstawowej z wyróżnieniem; w przypadku wystąpienia równoważności nie drukuje się linii przerywanej;

7) linii przerywanej przed wyrazem „przystąpił...” oznaczającej miejsce przeznaczone na wpisanie informacji o nieprzystąpieniu do egzaminu dyplomowego; w przypadku przystąpienia do egzaminu dyplomowego nie drukuje się linii przerywanej;

8) oznaczenia miejsca, w którym umieszcza się odcisk pieczęci urzędowej szkoły artystycznej lub placówki artystycznej.

[6] § 14 pkt 6a dodany przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 31 maja 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków publicznych szkół i placówek artystycznych (Dz.U. poz. 1217). Zmiana weszła w życie 23 czerwca 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-05-08 do 2022-06-22

§ 14. [Zasady wypełniania w postaci elektronicznej] Świadectwa, świadectwa placówek artystycznych i dyplomy mogą być wypełniane w postaci elektronicznej oraz wydrukowane z pominięciem zawartych we wzorze odpowiednio świadectwa, świadectwa placówki artystycznej lub dyplomu:

1) linii przerywanych oznaczających miejsca przeznaczone na wpisanie: imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, numeru PESEL ucznia albo absolwenta, semestru, klasy, nazwy, numeru i imienia szkoły artystycznej lub placówki artystycznej, nazwy miejscowości i województwa, w którym znajduje się szkoła artystyczna lub placówka artystyczna, cyklu, kierunku, działu, wydziału, specjalności, specjalizacji, w której kształcił się uczeń lub absolwent, instrumentu, w zakresie gry na którym kształcił się uczeń lub absolwent, okresu nauczania, typu i klasy szkoły ogólnokształcącej, dla której została zrealizowana podstawa programowa kształcenia ogólnego w danej klasie szkoły artystycznej realizującej kształcenie ogólne, tytułu zawodowego, numeru świadectwa, świadectwa placówki artystycznej lub dyplomu, miejscowości i daty wydania świadectwa, świadectwa placówki artystycznej lub dyplomu, średniej ocen, ocen zachowania i z religii/etyki, nazw obowiązkowych i dodatkowych zajęć edukacyjnych oraz ocen z tych zajęć, informacji o przebiegu nauki oraz szczególnych osiągnięć ucznia albo absolwenta; w miejscu linii przerywanych wpisuje się odpowiednie dane;

2) linii przerywanych oznaczających miejsca przeznaczone na odcisk pieczęci i podpis dyrektora szkoły artystycznej lub placówki artystycznej oraz podpis osoby wskazanej na wzorze druku;

3) linii przerywanych w wyrazach „uczęszczał...”, „został...”, „ukończył...”, „otrzymał...”, „przystąpił...” i „zdał... ”; w przypadku uczennicy lub absolwentki w miejscu linii przerywanych wpisuje się „a”;

4) linii przerywanych w wyrazie „...letnim” – w miejscu linii przerywanej wpisuje się „cztero” lub „sześcio”;

5) linii przerywanej w wyrazie „promocj...” i „dopuszczon...” – w miejscu linii przerywanej wpisuje się odpowiednią literę;

6) linii przerywanej przed wyrazem „otrzymał...” oznaczającej miejsce przeznaczone na wpisanie informacji o nieuzyskaniu promocji do klasy programowo wyższej; w przypadku uzyskania promocji do klasy programowo wyższej nie drukuje się linii przerywanej;

7) linii przerywanej przed wyrazem „przystąpił...” oznaczającej miejsce przeznaczone na wpisanie informacji o nieprzystąpieniu do egzaminu dyplomowego; w przypadku przystąpienia do egzaminu dyplomowego nie drukuje się linii przerywanej;

8) oznaczenia miejsca, w którym umieszcza się odcisk pieczęci urzędowej szkoły artystycznej lub placówki artystycznej.