history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2020-03-09    (Dz.U.2020.378 tekst jednolity)

Art. 7. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2020-03-09    (Dz.U.2020.378 tekst jednolity)

Art. 7. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-06-19 do 2020-03-08

Art. 7. [11] (uchylony)

[11] Rozdział 2 uchylony przez art. 1 pkt 6 ustawy z dnia 12 kwietnia 2019 r. o zmianie ustawy o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1030). Zmiana weszła w życie 19 czerwca 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-11-02 do 2019-06-18    (Dz.U.2016.1790 tekst jednolity)

Art. 7. [Reklamowanie] 1. W przypadku gdy dostawca lub dystrybutor reklamuje produkt wykorzystujący energię, w szczególności w postaci reklamy prasowej, elektronicznej, w programach radiowych lub telewizyjnych, lub w innych środkach komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030 i 1579), i zamieszcza w tej reklamie informacje o cenie tego produktu lub zużyciu przez niego energii, jest obowiązany zamieścić także informację o klasie efektywności energetycznej tego produktu.

2. Przez reklamowanie, o którym mowa w ust. 1, rozumie się informowanie o produkcie wykorzystującym energię lub zachęcanie do jego nabywania, mające na celu zwiększenie sprzedaży tego produktu.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-02-01 do 2016-11-01

[Reklamowanie] 1. W przypadku gdy dostawca lub dystrybutor reklamuje produkt wykorzystujący energię, w szczególności w postaci reklamy prasowej, elektronicznej, w programach radiowych lub telewizyjnych, lub w innych środkach komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.3)), i zamieszcza w tej reklamie informacje o cenie tego produktu lub zużyciu przez niego energii, jest obowiązany zamieścić także informację o klasie efektywności energetycznej tego produktu.

2. Przez reklamowanie, o którym mowa w ust. 1, rozumie się informowanie o produkcie wykorzystującym energię lub zachęcanie do jego nabywania, mające na celu zwiększenie sprzedaży tego produktu.