history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2020-01-31    (Dz.U.2020.159 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja obowiązująca od 2020-01-31    (Dz.U.2020.159 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-08-10 do 2020-01-30    (Dz.U.2016.1207 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-05-28 do 2016-08-09    (Dz.U.2015.735 tekst jednolity)

Art. 22a. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-10-27 do 2015-05-27

[12] (uchylony).

[12] Art. 22a uchylony przez art. 54 pkt 7 ustawy z dnia 31 sierpnia 2012 r. o Państwowej Komisji Badania Wypadków Morskich (Dz.U. poz. 1068). Zmiana weszła w życie 27 października 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-05-07 do 2012-10-26    (Dz.U.2009.69.599 tekst jednolity)

[Wszczęcie postępowania z urzędu] W przypadku wszczęcia postępowania z urzędu, w postępowaniu mogą uczestniczyć przedstawiciele istotnie zainteresowanych państw, o których mowa w art. 24a, jeżeli w wypadku uczestniczył prom pasażerski typu ro-ro lub szybki statek pasażerski.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-10-10 do 2009-05-06

Art. 22a. [Uczestnictwo przedstawicieli istotnie zainteresowanych państw w postępowaniu] [4] W przypadku wszczęcia postępowania z urzędu, w postępowaniu mogą uczestniczyć przedstawiciele istotnie zainteresowanych państw, o których mowa w art. 24a, jeżeli w wypadku uczestniczył prom pasażerski typu ro-ro lub szybki statek pasażerski.

[4] Art. 22a dodany przez art. 1 pkt 4 ustawy z dnia 24 sierpnia 2007 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z członkostwem Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 176, poz. 1238). Zmiana weszła w życie 10 października 2007 r.