history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2010-04-29 do 2022-09-21

[Przymocowanie prowadnicy bariery bezpośrednio do elementów konstrukcji] [28] Dopuszcza się w odbudowywanym, rozbudowywanym lub przebudowywanym obiekcie mostowym, w przypadku gdy brak jest miejsca do ustawienia słupków, przymocowanie prowadnicy bariery bezpośrednio do elementów konstrukcji, a w szczególności do dźwigarów kratownicowych, z zastosowaniem elementów dystansowych (przekładek).

[28] § 274 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 15 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 65, poz. 408). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 2010 r.

Wersja obowiązująca od 2010-04-29 do 2022-09-21

[Przymocowanie prowadnicy bariery bezpośrednio do elementów konstrukcji] [28] Dopuszcza się w odbudowywanym, rozbudowywanym lub przebudowywanym obiekcie mostowym, w przypadku gdy brak jest miejsca do ustawienia słupków, przymocowanie prowadnicy bariery bezpośrednio do elementów konstrukcji, a w szczególności do dźwigarów kratownicowych, z zastosowaniem elementów dystansowych (przekładek).

[28] § 274 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 15 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 65, poz. 408). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-08-18 do 2010-04-28

[Przymocowanie prowadnicy bariery bezpośrednio do elementów konstrukcji] Dopuszcza się w odbudowywanym, rozbudowywanym i przebudowywanym obiekcie mostowym, gdy brak miejsca do ustawienia słupków, przymocowanie prowadnicy bariery bezpośrednio do elementów konstrukcji, a w szczególności do dźwigarów kratownicowych, z zastosowaniem standardowych przekładek barier.