history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2010-04-29 do 2022-09-21

[24] (uchylony).

[24] § 271 uchylony przez § 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 65, poz. 408). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 2010 r.

Wersja obowiązująca od 2010-04-29 do 2022-09-21

[24] (uchylony).

[24] § 271 uchylony przez § 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 65, poz. 408). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-08-18 do 2010-04-28

[Stosowanie barier stalowo-betonowych zamiast barier betonowych pełnych] 1. W przypadkach gdy zachodzi potrzeba zmniejszenia ciężaru lub wysokości ściany, mogą być zastosowane bariery stalowo-betonowe zamiast barier betonowych pełnych, spełniające wymagania określone w § 269.

2. Betonowa część bariery, o której mowa w ust. 1, powinna:

1) mieć wysokość nie mniejszą niż 0,45 m i ukształtowaną płaszczyznę od strony pojazdu samochodowego odpowiednio do wymagań określonych w § 261 ust. 1 pkt 2 lit. b),

2) być uzupełniona elementami stalowej bariery, które nie powinny wykraczać poza zarys bariery betonowej o pełnej wysokości.