history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2010-04-29 do 2022-09-21

[Odcinki przejściowe] 1. [8] Bariery na obiekcie powinny być połączone z barierami przed i za obiektem za pomocą odcinków przejściowych, niwelujących różnicę parametrów powstrzymywania określoną w normie przenoszącej normę EN 1317, na długości nie mniejszej niż 12 m.

2. [9] (uchylony).

3. [10] (uchylony).

4. Odcinki przejściowe barier stanowią czynną długość bariery.

[8] § 263 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 65, poz. 408). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 2010 r.

[9] § 263 ust. 2 uchylony przez § 1 pkt 7 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 65, poz. 408). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 2010 r.

[10] § 263 ust. 3 uchylony przez § 1 pkt 7 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 65, poz. 408). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 2010 r.

Wersja obowiązująca od 2010-04-29 do 2022-09-21

[Odcinki przejściowe] 1. [8] Bariery na obiekcie powinny być połączone z barierami przed i za obiektem za pomocą odcinków przejściowych, niwelujących różnicę parametrów powstrzymywania określoną w normie przenoszącej normę EN 1317, na długości nie mniejszej niż 12 m.

2. [9] (uchylony).

3. [10] (uchylony).

4. Odcinki przejściowe barier stanowią czynną długość bariery.

[8] § 263 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 65, poz. 408). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 2010 r.

[9] § 263 ust. 2 uchylony przez § 1 pkt 7 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 65, poz. 408). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 2010 r.

[10] § 263 ust. 3 uchylony przez § 1 pkt 7 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 65, poz. 408). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-08-18 do 2010-04-28

[Odcinki przejściowe] 1. Bariery na obiekcie powinny być połączone z barierami przed i za obiektem za pomocą odcinków przejściowych, niwelujących różnice ich sztywności.

2. Odcinki przejściowe powinny realizować zmianę sztywności na długości nie mniejszej niż 12 m.

3. Zmiana sztywności, o której mowa w ust. 2, powinna być dokonana w szczególności poprzez zmianę: sposobu zamocowania, profilu kształtownika słupka lub odległości między słupkami.

4. Odcinki przejściowe barier stanowią czynną długość bariery.