Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2022-05-17

Tajemnice aplikacji hazardowych

Dotychczasowe rozwiązania polegające głównie na nałożeniu na przedsiębiorców obowiązków informacyjnych nie chronią wystarczająco użytkowników

Firmy bukmacherskie skrzętnie skrywają swoje know-how. W aspekcie tworzenia algorytmów kursów dotyczących przedmiotu zakładu jest to zrozumiałe, ponieważ obejmuje element projektowania produktu pod względem jego efektywności. W końcu firma bukmacherska nie działa ani non profit, ani non for profit. Projektowane przez te firmy usługi zachęcają wyjątkową konkurencyjnością swojej oferty. Czy także ją personalizują w oparciu o dane konkretnego klienta? Kwestia ta jest szczególnie interesująca w dobie cyfryzacji i przeniesienia przez firmy bukmacherskie swojej działalności do aplikacji na smartfony.

Tacy jak Gregg

O konkretnych praktykach możemy się dowiedzieć za sprawą artykułu opublikowanego przez „New York Times” w marcu 2021 r. („Gambling Apps Know a Lot About You”), w którym opisano działania najpopularniej firmy bukmacherskiej w Wielkiej Brytanii Sky Bet, których „ofiarą” stał się użytkownik o imieniu Gregg. Zawierał on zakłady bukmacherskie przez dziewięć miesięcy w 2018 r. Przegrał swoje oszczędności, zaciągnął pożyczki gotówkowe (ok. 70 tys. dol.) oraz kredyt pod zastaw swojego domu (ok. 150 tys. dol.) w celu dalszej gry. Obecnie stara się ustalić, czy aplikacja firmy bukmacherskiej Sky Bet wpłynęła na jego sytuację. Chodzi o to, jakie informacje o nim zbierał Sky Bet i czy je wykorzystywał w celu przedstawienia mu kolejnych ofert zakładów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00