Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-11-16

Czy rozsyłanie folderów reklamowych za pośrednictwem poczty jest reklamą publiczną

Czy wydatki poniesione przez spółkę z o.o. w związku z rozesłaniem za pośrednictwem poczty 2 tysięcy folderów reklamowych mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości? Spółka zajmuje się handlem, a dane personalne osób, do których adresowana jest akcja promocyjna, figurują w jej bazie danych.

Przyjęta przez organy skarbowe wykładnia pojęcia reklamy publicznej wskazuje, iż do kosztów uzyskania przychodu w pełnej wysokości mogą zostać zaliczone wydatki na reklamę, jeżeli zostanie skierowana do potencjalnie nieograniczonego, anonimowego kręgu osób. Zatem poniesione przez Państwa wydatki mogą zostać zaliczone do kosztów wyłącznie do wysokości limitu 0,25% przychodów.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00