comment
Artykuł
Data publikacji: 2022-01-11
prawo
Zdążyć z regulacjami przed wyborami
Prezydent Andrzej Duda, ubiegając się o reelekcję, na kampanię w internecie wydał w 2020 r. prawie 4,2 mln zł, a na telewizję 2,5 mln zł – podczas gdy w 2015 r. było to odpowiednio 700 tys. zł i 4,8 mln zł
Przygotowywane w Unii Europejskiej przepisy w sprawie reklamy politycznej mogą ograniczyć ryzyko nadużyć i manipulacji – choć nie brak do nich zastrzeżeń
Opinie państw członkowskich na temat projektu zasad przejrzystości i targetowania reklamy politycznej, który Komisja Europejska przedstawiła pod koniec ub.r., będą zbierane do końca stycznia. Z głosów, jakie podniosły się w tej sprawie w Polsce, wynika, że regulacje będą wymagały doprecyzowania.
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu