Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-01-11

prawo

Zdążyć z regulacjami przed wyborami

Prezydent Andrzej Duda, ubiegając się o reelekcję, na kampanię w internecie wydał w 2020 r. prawie 4,2 mln zł, a na telewizję 2,5 mln zł – podczas gdy w 2015 r. było to odpowiednio 700 tys. zł i 4,8 mln złPrezydent Andrzej Duda, ubiegając się o reelekcję, na kampanię w internecie wydał w 2020 r. prawie 4,2 mln zł, a na telewizję 2,5 mln zł – podczas gdy w 2015 r. było to odpowiednio 700 tys. zł i 4,8 mln zł

Przygotowywane w Unii Europejskiej przepisy w sprawie reklamy politycznej mogą ograniczyć ryzyko nadużyć i manipulacji – choć nie brak do nich zastrzeżeń

Opinie państw członkowskich na temat projektu zasad przejrzystości i targetowania reklamy politycznej, który Komisja Europejska przedstawiła pod koniec ub.r., będą zbierane do końca stycznia. Z głosów, jakie podniosły się w tej sprawie w Polsce, wynika, że regulacje będą wymagały doprecyzowania.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00