comment
Artykuł
Data publikacji: 2022-06-22
orzeczenie
Promowanie produktów to nie reklama najmu
Spółka wynajmująca lokale w centrum handlowym musiała przed 2022 r. stosować kosztowy limit w odniesieniu do usług reklamowych nabywanych od podmiotu powiązanego, jeżeli nie były one bezpośrednio związane z najmem – orzekł NSA.
Chodziło o spółkę zarządzającą centrami handlowymi. Spółka wynajmuje powierzchnię handlową, a zarazem podejmuje różnego rodzaju działania reklamowe i promocyjne, takie jak: konkursy i loterie promocyjne, imprezy sportowe. Zasadniczym ich celem jest zwiększenie sprzedaży w sklepach na terenie centrum.
Pozostało 83% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie